Široki body kit je potpuno nov, a neke njegove komponente su proizvedene od karbonskih vlakana kako bi se smanjila težina. Gotovo cijeli eksterijer je nov, od prednjeg branika i rešetke hladnjaka, pa do stražnjeg difuzora
Tuner ima dugu historiju rada sa Cayenneom, a najnoviji paket je fokusiran na to da SUV visokih performansi izgleda agresivnije.
Poklopac motora je također od karbonskih vlakana, a na njemu su dva ventilacijska otvora. Agresivnom izgledu doprinose mišićaviji lukovi točkova i pragovi, dok su nazad četiri izduvne cijevi. SUV je dobio masivne 22-inčne Formula IV naplatke.
Izgled Cayennea je znatno unaprijeđen, ali je tuner poradio i na performansama, tako da 4,8-litarski osmocilindrični twin-turbo motor sada isporučuje 691 KS pri 920 Nm obrtnog momena, a od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 4,1 sekundu. Maksimalna brzina iznosi 295 km/h.
Fotografije unutrašnjosti nisu objavljene, ali Porsche kupcima nudi slobodu u odabiru uređenja, od kože, preko ukrasa, pa do brojčanika i osvijetljenih pragova.