S tadašnjim sjedištem u njemačkom gradu Fellbach, TechArt je u svijet tuninga ušao 1987. godine. Prvobitni poslovi kompanije, koja se 1988. godine seli u Leonberg, svodili su se na luksuzno uređenje unutrašnjosti automobila nekolicine brendova, ali su njeni osnivači Thomas Behringer i Matthias Krauss već krajem 1987. godine odlučili da će se TechArt baviti samo Porsche automobilima.
Prvi u nizu bio je Porsche 928 koji je dobio kvalitetnije materijale u unutrašnjosti i nekolicinu karoserijskih aerodinamički optimiziranih komponenti. Sličan posao naredne je godine urađen na Porscheu 911 iz tadašnje aktuelne Serije 964.
U ekspanziji koja je započela devedesetih godina TechArt je, pored ostalog, 1995. godine premijerno predstavio model 911 Carrera CT3 (Serija 993) čiji je motor s mehaničkim kompresorom razvijao oko 470 KS. 1999. godine TechArt tim stiže na trkaće staze (Porsche GTP Racing Series), a godinu poslije njihov Porsche 911 GT3 (996) suvereno pobjeđuje na stazi Hockenheim.
Paralelno s trkanjem u TechArtu nastavljaju s tuningom Porsche automobila, a kvalitet svog posla često pokazuju ostvarenim vremenima na legendarnoj stazi Nürburgring Nordschleife gdje je njihov model GTstreet zasnovan na modelu 911 Turbo (997) krug „zatvorio“ nakon 7 minuta i 39 sekundi, što je 13 sekundi kraće od vremena koje je tada ostvario standardni 911 Turbo.
Spomenuti GTstreet na stazi Nardo stigao je do 358,2 km/h, a TechArt je dvije godine poslije pripremio SUV Cayenne Turbo koji je na istoj stazi stigao do 321 km/h.
Na sreću onih koji vole i mogu da plate Porscheove automobile koje „potpisuje“ TechArt, u Leonbergu ne posustaju. Posljednja vrhunska kreacija u dugom nizu je Cabriolet TechArt GTstreet R (više od 710 KS) koji je zasnovan na aktuelnoj generaciji Porschea 911 Turbo S.