Ovaj novi model izgleda kao reinkarnacija Porschea 911 GT1 Strassenversion te će biti proizveden u svega 22 primjerka, a cijena zasad nije poznata.
Tuthill GT One je i ranije privukao interes, kada je prije nekoliko dana uočen na Međunarodnom aerodromu Los Angeles. Karoserija je u potpunosti napravljena od karbonskih vlakana, a dizajnirao ju je Florian Flatau, koji je ranije sarađivao sa Singerom.
Niski i široki stav ima jasne reference na 911 GT1, koji se utrkivao na Le Mansu, iako se svaki panel čini rađenim po mjeri, uključujući prednje i stražnje šarke. Zanimljive karakteristike uključuju integrisani stražnji spojler u izvajani rep, usis na krovu i aerodinamične felge. Okrugla prednja svjetla u stilu modela 993 te stražnja svjetla pune dužine s modernom LED grafikom doprinose bezvremenskom izgledu. Tuthill je također aerodinamički optimizirao podvozje, a postoji i opcioni aerodinamički paket za stazu.
Unutrašnjost dvosjeda je također dizajnirana po mjeri, sadrži digitalni instrument klaster, prekidače inspirisane autosportom na centralnoj konzoli, kao i presvlake nalik na antilop. Tu je i uredno integrisan zaštitni sistem od prevrtanja, kao i bočne šipke na vratima načinjene od karbonskih vlakana, koje pružaju dodatnu sigurnost. Iz kompanije kažu da je bilo potrebno 3.500 radnih sati za ovaj projekt te da će svaki automobil biti prilagođen kupcu.
Homologacijski specijali GT1 trkaćih automobila iz devedesetih često su imali "kompromitovane performanse na cesti, jer su napravljeni da omoguće proizvođačima da ih optimiziraju za upotrebu na stazi", tvrde iz Tuthilla. Međutim, ovo neće biti slučaj s modelom GT One, koji je "dizajniran specijalno za cestu".
Koji model je služio kao baza za GT One, zasad nije otkriveno, tako da nije sigurno da li donorska šasija pripada modelu 911, koja je znatno modificirana za motor smješten u sredini. Poznato je da GT One ima ovjes s dvostrukim ramenima naprijed i nazad, karbon keramičke kočnice i unikatna kočiona kliješta, kao i da je težak 1.200 kilograma.
Ograničeni model će se nuditi s dvije pogonske opcije, a obje su bazirane na modificiranom 4,0-litarskim 6-cilindričnom bokser motoru. Standardni atmosferski motor razvija 507 KS, dok verzija s turbopunjačem isporučuje 608 KS. Snaga će se prenositi na stražnje točkove putem sedmostepenog automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom ili "manuelnog ekvivalenta".