Bez obzira na sve veći utjecaj javnosti koji je posljednjih godina usmjeren protiv automobila koje pokreću dizelski motori, u renomiranoj njemačkoj tuning kompaniji Alpina u skorije vrijeme nemaju namjeru odustati od dizelskih opcija u svojim automobilima koji su zasnovani na modelima BMW-a.
Svojom odlukom Alpina ostaje među sve manjim brojem automobilskih kompanija u kojima i dalje vjeruju da su dizelske pogonske opcije (zbog obrtnog momenta i prosječne potrošnje goriva) optimalno rješenje za pokretanje većih (težih) automobila i SUV-ova.
Prvi čovjek Alpine Andreas Bovensiepen tvrdi da BMW raspolaže tehnologijom koja njihove dizelske motore čini dovoljno čistim i prihvatljivim za sve aktuelne norme o emisiji izduvnih gasova, što su pokazala sva zvanična testiranja pa nema argumenata da se odustane od takvih motora.
Istovremeno, u Alpini još uvijek nisu spremni da investiraju i razvijaju automobile koje pokreću hibridna pogonska rješenja (benzinski i elektromotor), jer smatraju da je s današnjom hibridnom tehnologijom masa takvih automobila i dalje suviše velika.
Najbolja podloga tvrdnji Alpine da vrijeme brzih dizela nije prošlo zasigurno je model D5 S (Serija 5) čiji trolitarski 6-cilindarski redni turbodizelski motor raspolaže sa 388 KS i 800 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde i 286 km/h. Prosječna potrošnja je 6,6 litara nakon 100 pređenih kilometara.
Pored izvrsnih turbobenzinskih opcija, Alpina svojoj klijenteli dizelske opcije nudi uz BMW modele Serije 3, 4, 5, X3 i X4.