Nedugo nakon predstavljanja sveobuhvatno dorađenog Mercedes-Maybach GLS-a, u njemačkoj tuning kompaniji Mansory po sličnom receptu završili su posao i oko reprezentativne limuzine na osnovici S-Klase koja predstavlja Mercedesov odgovor na luksuzne limuzine Rolls-Roycea i Bentleya.
Za mnogobrojne karoserijske detalje koji krase dvobojnu karoseriju korišten je samo karbon od kojeg je napravljen i pozamašan zadnji difuzor, a u Mansoryju su se ovaj put potrudili da sve zajedno bude dizajnirano u diskretnom pakovanju. Standardne felge su na obje verzije (S580 i S680) zamijenjene novim 22-inčnim felgama na kojima su gume dimenzija 265/30 naprijed i 305/25 nazad.
Nakon zahvata ispod dugog prednjeg poklopca Mercedes-Maybach S580 koji pokreće 4-litarski biturbo V8 motor umjesto 503 KS i 700 Nm razvija 600 KS i 820 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se posredstvom 9-stepenog automatskog mjenjača distribuira na obje osovine.
U slučaju snažnije verzije (S680) koju pokreće 6-litarski biturbo V12 motor vozač(ica) može računati na 720 KS i 1.000 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je za 108 KS i 100 Nm više od potencijala koji se nudi uz standardnu verziju, a bit će dovoljno da 5,46-metarsku limuzinu od 0 do 100 km/h "ispali“ za četiri sekunde.
Kupcima je ostavljeno na volju da biraju boje i najkvalitetnije materijale za oblaganje unutrašnjosti u kojoj je, tradicionalno, prostor iza prednjih sjedišta rezervisan samo za dvije osobe.