Dugo se spekuliše o produkcijskoj verziji Volkswagenovog koncepta R400, Golfu R420 čiji bi motor trebao isporučivati 420 KS. Međutim, VW je navodno zbog afere Dieselgate morao odustati od ovog modela. Ipak, kako ne bismo ostali uskraćeni za supersnažni Golf, njemački tuner O.CT Tuning je tunirao Golf R, tako da njegov 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem umjesto 300 KS i 380 Nm obrtnog momenta razvija čak 450 KS i 550 Nm obrtnog momenta.
Ako je to nekome previše, O.CT Tuning nudi i tunerske programe od 370 KS/460 Nm, 378 KS/480 Nm i 395 KS/505 Nm.
O performansama zasad nema ni riječi, ali je realno očekivati da će tunirani Golf R biti znatno brži od standardnog. Podsjetimo, standardni Golf R od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,9 sekundi s opcionim šestostepenim mjenjačem s duplim kvačilom, odnosno 5,3 sekunde s manuelnim mjenjačem.
Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h, ali je šef razvojnog odjela Guido Sever prije nekoliko godina rekao da automobil bez blokade dostiže brzinu od 270 km/h. S obzirom na činjenicu da tunirani automobil ima 50 posto više snage od standardnog, to bi se trebalo odraziti i na maksimalnu brzinu.