Proces transformacije je započinje originalnim modelom P1800 i traje između 12 i 15 mjeseci.
Cyan Racing je već isporučio jedan primjerak sa zelenom karoserijom i krem unutrašnjošću kupcu u SAD-u. Svježi pristup modelu P1800 se razlikuje u odnosu na verziju iz 2020. godine jer ima "mekši", potpuno prilagodljivi ovjes, kako bi se osigurala veća udobnost za duža putovanja. Iz istog razloga je unutrašnjost dobila dodatni izolacijski materijal i jedinstveni zaštitni kavez od titanija. Automobil je uprkos modifikacijama ostao lagan te je njegova masa manja od 1.000 kilograma.
U srcu modela P1800 GT je isti 2,0-litarski benzinski turbopunjeni motor, koji razvija 420 KS u najsnažnijom verziji, no postoje i slabije od kojih ulazna isporučuje 350 KS. Četverocilindrični motor je preuzet od trkaćeg automobila Volvo S60 TC1, a njegova snaga se prenosi na stražnju osovinu putem petostepenog Holinger mjenjača specijalno složenog za ovaj model. Snaga je navodno smanjena kako bi se istakle vozne osobine, a ne maksimalna snaga.
Prelijepa karoserija je napravljena od karbonskih vlakana, a Cyan Racing proizvodi automobile u svom postrojenju u Gothenburgu u Švedskoj.
Cijena nije javno otkrivena, a proizvodnja će biti ograničena.