Kilogrami nisu poželjni
36

U Fordu smatraju da Mustang treba biti lakši

E. L.
U posljednjoj izjavi za medije prvi čovjek "plavog ovala" Jim Farley otkrio je da u Fordu misle kako bi njihovi automobili, zaključno s Mustangom, trebali imati manje kilograma.

Povećanje mase je tamna strana sve većih automobila u koje se iz godine u godinu gura sve više opreme i sigurnosnih sistema s kojima se mogu zadovoljiti sve strožije norme, a višak kilograma nije zaobišao ni Fordove automobile. Razlog da prvi čovjek američke kompanije Jim Farley izjavi kako je došlo krajnje vrijeme da praksa "debljanja" prestane.

Među modelima Forda kojima bi zbog više razloga prijala „dijeta“ Farley se osvrnuo i na aktuelni Mustang čija masa u kombinaciji s najmanjim 2,3-litarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom i Coupé karoserijom iznosi 1.627 kilograma, a masa Cabrio verzije u kombinaciji s 5-litarskim V8 motorom i automatskim mjenjačem veća je za još 200 kilograma. Više mase znači manje zabave, što je posebno važno u svijetu sportskih automobila.

Farley u potpunosti odbacuje mogućnost odustajanja od spomenutog V8 motora u doglednoj budućnosti, jer „Mustang onda više ne bi bio Mustang“, ali smatra da ima mnogo drugih načina s kojima bi se smanjila masa čuvenog "konja u galopu", ali i mnogih drugih Fordovih modela, uključujući i crossover Mustang Mach-E koji pokreću samo elektromotori.

Pored spominjanja da u Dearbornu uveliko razmatraju opciju Mustanga u trovolumenskoj karoserijskoj verziji s četvero vrata koju bi pokretali poznati benzinski motori iz Coupé/Cabrio modela i prvi čovjek Forda priključio se sve većem društvu čelnika automobilskih kompanija koji su uvjereni da će u Evropskoj uniji promijeniti odluku prema kojoj se u zemljama EU od 2035. godine više neće prodavati novi automobili koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem.