Razloga za optimizam ima, jer su preliminarne analize pokazale da bi novi Discovery Sport trebao biti među najprodavanijim modelima britanske automobilske kompanije.
Novi Discovery Sport dijeli nekolicinu tehničkih rješenja sa modelom Evoque i drugi je Land Roverov automobil u historiji kompanije koji se, pored pogona na sva četiri točka, sada može kupiti i sa pogonom isključivo preko prednje osovine. U Land Roveru smatraju da uz tu ponuđenu opciju šire krug potencijalnih kupaca.
U odnosu na kompaktniji Evoque, koji nominalno pripada istoj klasi, novi Discovery Sport duži je 80 milimetara i drugačijih je karakteristika. Raspolaže velikim prtljažnim prostorom, a raskošan je i prostor za smještaj nogu namijenjen putnicima na zadnjim sjedištima.
Na istoj platformi automobil se opciono može naručiti i u verziji sa 7 sjedišta.
"Kupci koji žele više prostora i praktičnosti u svakodnevnoj upotrebi Discovery će zasigurno staviti ispred modela Evoque“, kaže Paul Cleaver, direktor programa vozila u Land Roveru.
Karakteristično za Discovery Sport jeste da je prvi SUV u koji je ispred vjetrobranskog stakla ugrađen zračni jastuk za umanjivanje povreda pješaka u slučaju udara, a također je prvi Land Roverov automobil koji je opremljen sistemom automatskog kočenja u slučaju detektiranja neizbježnog sudara.
Pored dvolitarskog četverocilindarskog benzinskog motora (Si4), koji razvija 240 KS i nudi 340 Nm najvećeg obrtnog momenta, Discovery Sport može se dobiti i sa 2,2-litarskim četverocilindarskim turbodizelskim motorom koji u slabijoj varijanti (TD4) razvija 150, a u snažnijoj (SD4) 190 KS.
Gami motora uskoro će se priključiti i dvolitarski turbodizelski motor (eD4) sa 150 KS. Prijenos snage obavlja se preko 6-stepenog ručnog ili 9-stepenog automatskog mjenjača. Početna cijena automobila u Njemačkoj iznosi 34.400 eura, a direktni konkurenti su mu BMW X3 i Audi Q5.