Na aukciji kuće RM Sotheby's u Arizoni našla su se dva primjerka klasičnog Mercedesa 300SL Gullwing, oba coupea su proizvedena 1955. godine, izuzetno su vrijedni, ali je razlika u cijeni među njima ipak milionska.
Tamni Mercedes 300SL jedan je od 1.371 Gullwing primjerka napravljenog od standardnog čelika te jedan od samo dva lakirana u Dunkelgrau sivu boju, a novi vlasnik je za njega izdvojio 1,71 milion dolara.
S druge strane, srebreni Mercedes 300SL Gullwing je jedan od samo 29 laganih automobila koji su sišli s proizvodne trake, a plaćen je nešto više od 6,8 miliona dolara. Njegova "tajna" je u tome što je standarna čelična karoserija zamijenjena aluminijskom, a svaki komad stakla osim vjetrobranskog stakla zamijenjen je pleksiglasom. Na ovaj način su Mercedesovi inžinjeri učinili automobil lakšim za 95 kg, što mu je pomoglo da održi ritam na stazi sa egzotičnim evropskim rivalima poput Aston Martina DB35, Maseratija A5GCS i Ferrarija 750 Monza.
Olakšani 300SL pokreće tunirana verzije 6-cilindričnog motora s mehaničkim ubrizgavanjem goriva koji je dobio drugu bregastu osovinu i veću kompresiju. Također, standardni su bili točkovi s centralnim šarafom, opruge i amortizeri su podešeni, a naprijed su doboš kočnice.
Automobil je potpuno nov isporučen kupcu Josephu F. Weckerleu, distributeru Mercedesovih vozila u Casablanci u Maroku te je bio jedini olakšani prodani SL na cijelom afričkom kontinentu. Weckerle je naručio automobil u srebreno-sivoj metalik boji s plavom unutrašnjošću te s Becker radiom. Automobil je prodao 1962. godine.