Za potrebe studije je J.D. Power oko 10.000 vlasnika električnih vozila (EV) ispitivao o faktorima kao što su npr. troškovi vlasništva, domet baterije i užitak u vožnji, kako bi dobili ocjenu vjerovatnoće ponovne kupovine i preporuke električnog vozila. Od ukupno raspoloživih 1000 bodova je Kia e-Niro među svim masovnim brendovima sakupio najviše bodova (782), na drugo mjesto se plasirao Chevrolet Bolt (745 točk), a na treće Hyundai Kona EV (743).
“To je još jedna bitna nagrada za e-Niro i temelj uspješnog uticaja, koji ima na tržište električnih vozila još od lansiranja. Nije jednostavno biti lider na tržištu u ovom razredu, ali to je upravo ono što e-Niro predstavlja – uz nulte emisije pruža izuzetne vozne osobine i high-tech unutrašnjost. Pored toga je e-Niro praktičan, funkcionalan i zabavan,” rekao je Jason Jeong, predsjednik Kia Europe.
“Biti pobjednik u kategoriji masovnih brendova u studiji EVX o zadovoljstvu vlasnika je potvrda dobrog prihvaćanja naših električna vozila od strane kupaca, što nas usmjerava u budućnost u kojoj ćemo – do 2025. godine – predstaviti 11 uzbudljivih električnih vozila nove generacije. Taj prelazak na elektrifikaciju ušao je u novu fazu, stoga smo ponosni da smo na čelu kolone električnog momenta.”
S bogatom ponudom električnih vozila i gledanjem prema budućoj mobilnosti Kia ostvaruje svoj Plan S tokom kojeg će do 2025. godine investirati 25 milijardi dolara u buduću elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost.
Kia e-Niro otvara svijet mogućnosti vozačima koje privlače popularni crossoveri, a koji ujedno žele sve prednosti, koje nude električni auti. S okretnim momentom od 395 Nm i 4 načina vožnje e-Nirov robustan električni pogon vozi vozače kuda žele – ne samo brzo nego i s naprednom tehnologijom i povezivošću u stilizovanom paketu, koji se slaže sa svakim životnim stilom.
Američka studija EVX o zadovoljstvu vlasnika, koju J. D. Power sprovodi zajedno s mrežom punionica PlugShare, postavlja standarde zadovoljstva po pitanju iskustava vlasnika električnih vozila. Studija EVX mjeri zadovoljstvo vlasnika u razredu premijskih i masovnih proizvođača na osnovu 7 faktora: preciznosti preostalog stanja baterije, raspoloživosti javnih punionica, dometa baterije, troškova vlasništva, užitka u vožnji, jednostavnosti punjenja kod kuće te kvaliteta i pouzdanosti vozila. Ovogodišnja studija, koju su izvodili u oktobru i novembru 2020. godine, obuhvatila je 9.632 vlasnika baterijskih električnih vozila i plug-in hibridnih vozila kupljenih u periodu od 2015 do 2021. godine.