Volvo V70, uglavnom temeljen na modelu 850, dolazio je s pogonom na sve točkove od 1997. nadalje. Iste godine, Volvo je proizveo svoju prvu "Cross Country" varijantu - V70XC.
Prvi Cross Country model Volva pomogao je brendu u razvoju potpuno nove vrste automobila s robusnim dizajnom i sposobnim karakteristikama. Robusni švedski karavan postao je čest i poznat prizor i na cesti i izvan utabanih staza.

Međutim, kada su druge marke krenule istim putem s karavanima kao bazom, Volvo je otišao korak dalje i 2015. godine lansirao limuzinski S60 Cross Country. Šveđani su inspiraciju vjerovatno pronašli u GAZ-u 24-95. Švedska off-road limuzina bila je povišena za dodatnih 65 mm od standardnog modela, imala je pogon na sve točkove i robusnu oplatu ispod motora i poda.
Međutim, više od 40 godina prije toga postajali su modeli sličnog koncepta. Sovjeti su sedamdesetih izgradili podignutu limuzinu Volge s osovinama UAZ 469 i gumama za sve terene, spremnu za osvajanje najsurovijih terena. Bila je to ustvari Volga 4x4.

Subaru se pridružio igri robusnih limuzina kasnih 1970-ih sa svojim modelom Leone 4WD, pionirom podignutih automobila s pogonom na sve točkove. Audi je također izradio svoju verziju podignutog modela s Audijem A6 Allroad 1999. godine, kombinujući luksuz s terenskim sposobnostima.
Šteta što su Sovjeti tokom zime 1973-74, napravili samo pet primjeraka GAZ-24-95. Navodno su tokom testiranja otkriveni neki nedostaci, a najveći zbog činjenice da nije dizajniran da bude "off-roader", i ova modifikacija je ostala samo na nivou eksperimenta. No, sovjetski prototip naspram serijskog modela dokazuje da Volvo nije bio prvi koji je sanjao velike snove.