A i bilo je vrijeme da se nešto promijeni u prestižnom Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti u kojem je, nakon povlačenja Audija i Porschea, u najsnažnijoj klasi (LMP1) ostao samo tim Toyote koji se u posljednja dva izdanja Le Mansa za pobjedu u generalnom poretku faktički trkao samo protiv sebe.
Za uzbuđenje u trkama izdržljivosti, među kojima je i najpoznatija trka 24 sata Le Mansa, od 2018. godine bilo je zaduženo nekoliko tvorničkih timova čiji automobili su nastupali u slabijoj klasi LM GTE Pro, ali s dolaskom nove klase LMH koja će naslijediti preskupu klasu LMP1 uzbuđenje bi se trebalo vratiti i među proizvođače automobila i njihove tvorničke timove koji razmišljaju samo o pobjedama u generalnom poretku.
Klasa LMH u WEC (World Endurance Championship) ulazi od naredne godine, a svoje trkaće automobile najavili su iz Aston Martina, Toyote, Peugeota, McLarena, Lamborghinija, Koenigsegga... Svi će biti na gumama istog proizvođača, hibridni sistemi nisu obavezni, a vrhunske performanse garantuje i činjenica da neće biti ograničenja u potrošnji goriva.
Obaveza svih proizvođača koji se u borbi za slavu žele okušati u trkama izdržljivosti (primarno na 24 sata Le Mansa) je proizvodnja barem 20 primjeraka istog automobila koji će se moći registrovati i koristiti na javnim cestama.