FIA Svjetsko vijeće za moto sport u Kigaliju u Ruandi je potvrdilo novi sistem bodovanja, koji predstavlja evoluciju ovogodišnjeg, a koji je rezultirao jednom od najneizvjesnijih borbi za titulu u novijoj historiji. Šampioni u poretku vozača i ekipa su odlučeni posljednjeg dana sezone. Razlika između prvoplasirane i drugoplasirane ekipe je iznosila samo tri boda i najmanja je od 1983. godine.
Od relija u Monte-Carlu u januaru, bodovi generalne klasifikacije dodijeljeni na kraju svakog relija pratit će pojednostavljenu skalu, a to je 25-17-15-12-10-8-6-4-2-1. To znači da će bodove osvajati top 10 vozača. Međutim, za razliku od 2024. godine, neće se dodjeljivati bodovi na osnovu pozicije vozača u subotu.
Oni koji se rano suoče s problemima, zadržat će šansu za osvajanje ključnih bodova u Super nedjelji (Super Sunday), a pet najbržih posada tokom cijele nedjelje osvojit će dodatne bodove po sistemu 5-4-3-2-1.
U međuvremenu, kultna Wolf Power Stage etapa ostaje bez promjena te pruža posljednju priliku najbržim timovima da osiguraju do pet bonus bodova (5-4-3-2-1) u finalnom ispitu relija.
Ove promjene znače da će biti dostupno maksimalno 35 bodova na svakom reliju, što je povećanje s 30 koliko je podrazumijevao prethodni sistem. Također, stavit će veći naglasak na pobjedu, ali uz zadržavanje mogućnosti za povratak i strategiju.
"Ovaj ažurirani sistem se zasniva na općem uspjehu formata iz 2024. godine, koji je pružio nezaboravne trenutke i žestoke borbe za titulu. Napravili smo suptilne, ali značajne prilagodbe kako bismo dodatno nagradili pobjede na reliju i osigurali da takmičenje ostane uzbudljivo. Navijači mogu očekivati još neizvjesnije bitke i dramatičnu završnicu u 2025. godini", izjavio je Peter Thul, viši direktor sporta u WRC Promoteru.
Kalendar WRC-a za 2025. godinu je objavljen u julu i sadrži spektakularan raspored od 14 stanica, među kojima su i nove u Španiji, Paragvaju i Saudijskoj Arabiji.