Nakon što se zapalio
700

Za gašenje Teslinog Modela S vatrogasci iskoristili čak 45.425 litara vode

D. B.
Nakon što se Teslin električni automobil Model S zapalio na putu Interstate 80 u Pennsylvaniji, vatrogasci su morali iskoristiti ogromnu količinu vode kako bi ga ugasili.

Incident se dogodio u centralnoj Pennsylvaniji kada je nešto što se našlo na cesti udarilo u podvozje Modela S. Nakon toga se pojavio dim, a vozač je zaustavio automobil te zajedno s još dva putnika izašao na sigurno.

Automobil se nakon toga zapalio, a kada su stigla dva vatrogasna vozila, iskoristila su 15.141 litar vode. No, to nije bilo dovoljno za gašenje požara pa su u pomoć pritekla još tri vatrogasne jedinice. Požar je u konačnici ugašen, a vatrogasci su ukupno potrošili 45.425 litara vode. Poređenja radi, za gašenje požara na standardnom automobilu uglavnom je potrebno manje od 2.000 litara.

"Zbog litij-jonske baterije je bilo potrebno više vode, požar je izbijao nekoliko puta. Ekipe su radile gotovo dva sata te su kontinuirano sipale vodu po vozilu. Baterija je držala visoku temperaturu", saopćili su vatrogasci.

Teslini automobili nisu jedini električni koji zahtijevaju dodatni napor vatrogasaca ukoliko se zapale, a razlog su njihove litij-jonske baterije. Ipak, električni automobili učestvuju u manje incidenata povezanih s požarima u odnosu na hibride i vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.