Za nezgode samovozećih automobila odgovorni će biti proizvođači, a ne vlasnici vozila
Kralj Charles je rekao da će vlada predstaviti nacrt zakona o autonomnim vozilima dok je iznosio vladin zakonodavni program za nadolazeću parlamentarnu sjednicu. Prvi čovjek Velike Britanije kaže da će zakon stvoriti ovlasti za kažnjavanje kompanija i dati ljudima imunitet od krivičnog gonjenja ako su u samovozećem vozilu za vrijeme saobraćajne nesreće. Kompanije koje stoje iza samovozećih automobila mogle bi se suočiti s krivičnim djelima u Britaniji ako njihova vozila ne zadovolje sigurnosne standarde u najozbiljnijim slučajevima.
Ovim zakonom također će zabraniti obmanjujući marketing, što znači da se samo vozila koja zadovoljavaju sigurnosni prag mogu ‘’reklamirati’’ kao samovozeća vozila. Nije jasno hoće li to imati ikakvih posljedica za proizvođače poput Tesle, koji u Velikoj Britaniji naplaćuje "potpunu sposobnost samovožnje" kao dodatnu opciju u vrijednosti od 6.800 funti koji, prema vlastitom priznanju, "vozilo ne čini autonomnim".
Pojedinci koji rade za osiguravajuće kuće već trljaju dlanove, jer će od svega britanska ekonomija imati višestruke koristi, te pozitivno uticati na sigurnost na cestama i stvoriti nova radna mjesta. Čelnici Vlade su izričito na strani korisnika i sigurnosti u saobraćaju, a ne na strani proizvođača automobila.
Stručnjaci iz industrije za samovozeće automobile rekli su da su nacionalni regulatorni okviri i uspostavljanje zakonske odgovornosti ključni za dobivanje javnog prihvatanja autonomnih vozila i za osiguravajuće kuće. Ovim zakonom uspostavit će se procesi za istraživanje incidenata i poboljšati sigurnosni okvir, a također će se postaviti prag za ono što se klasifikuje kao samovozeći automobil.
Britanci žele izbjeći scenarij koji se prošlog mjeseca desio u SAD-a. Tamo je Kalifornijsko ministarstvo za motorna vozila naredilo General Motorsu i njihovoj filijali Crusie da ukloni sa državnih cesta njihov samovozeći automobil. Naime, Cruiseov automobil je učestvovao u saobraćajnoj nesreći, a pomenuto ministarstvo je okarakterisalo taj incident rekavši da je kompanija Crusie "pogrešno predstavila" sigurnost tehnologije.