Zbog uvođenja crne kutije Toyota GR86 i Subaru BRZ se povlače iz Evrope
Paket sigurnosnih pravila koje implementira Evropska unija, poznat kao General Safety Regulations 2 ili skraćeno GSR2, počeo je pokazivati prve efekte još polovinom 2022. godine. Tada je uveden niz obaveznih naprednih sistema za pomoć vozaču radi povećanja sigurnosti na cestama. Tačnije, ti efekti su uticali na nekoliko poznatih automobila, uključujući i Porsche Macan koji je bio primoran da se pretvori u potpuno električni model kako bi ispunio set ovih pravila.
Od ljeta 2024. GSR2 će donijeti i druge novine, kao što je prisustvo uređaja za snimanje podataka događaja koji će pomoći u vještačenju nakon nesreće. Kao što je poznato, svi novi automobili u EU od jula 2024. morat će imati ugrađenu crnu kutiju. Upravo zbog toga, Toyota GR86 i Subaru BRZ se više neće prodavati na Starom kontinentu od polovine 2024. godine.
Prema riječima predstavnika japanskih kompanija, ova dva modela koja su zapravo identična, morala bi biti potpuno modifikovana kako bi bila u skladu s novim propisima. Japanske kompanije nemaju namjeru modifikovati ove kupe blizance sa zadnjim pogonom kako bi zadovoljili GSR2 standarde. Ovo nije izvodljivo kako iz ekonomskih razloga, tako i iz razloga koji su jednostavno povezani sa posljedicama koje će nastati kao rezultat ovih promjena. Drugim riječima, modifikacija sportskih kupea "štetno" bi uticala na dinamički karakter automobila i to jednostavno ne bi bio automobil za vozače koji svi poznaju i vole.
S druge strane, nekome će ova odluka omogućiti da lakše dođe do ovih zanimljivih sportaša, budući da Toyota i Subaru planiraju rasprodati automobile sa lagera tokom ove godine po akcijskim cijenama. Na sreću ljubitelja ovog tipa automobila, Mazda MX-5 će biti dostupna nakon 2024. godine, iako je trenutna generacija na tržištu već 10 godina.