Istaknuto je da neće biti riječ o "mobility showu" nego da će autmobili biti u fokusu. Ipak, posjetitelji će moći vidjeti povezane aspekte poput infrastrukture za punjenje i digitalizacije.
Saham automobila Ženeva jedan je od najstarijih postojećih, a u proteklom periodu je pretrpio nekoliko udaraca. Godine 2020. je otkazan zbog pandemije koronavirusa, dok je ove godine održan u Kataru.
Organizatori navode da se sajam neće vratiti u istom formatu jer žele smanjiti troškove za sebe i brojne izlagače. Oni namjeravaju osigurati spremne izložbene štandove za proizvođače automobila i druge kompanije te su dodali da je kongresni centar Palexpo u potpunosti plaćen.
"Nema sumnje da će se sajam održati, to je potvrđeno. Jedino pitanje je zapravo veličina događaja koja ovisi o broju izlagača. Međutim, imamo dovoljno potvrdnih odgovora da održimo sajam", izjavio je prvi čovjek sajma Sandro Mesquita za magazin Autocar.
Sajam će naredne godine imati uobičajene sekcije fokusirane na različite aspekte automobilske industrije, a to uključuje tradicionalne štandove za proizvođače automobila koji pokazuju svoje nove automobile i električna vozila, kao i tunirana te modifikovana vozila iz Brabusa, Mansoryja i slično. Također, bit će izloženi proizvodi povezani s automobilima, kao i usluge.
Tematske lokacije uključuju "Innovation Pavillion" gdje izlagači mogu pokazati svoja najnovija tehnološka dostignuća, dok će se "Design District" fokusirati na dizajn i estetiku. Ljubitelje performansi će najviše privući "Adrenaline Zone", gdje će se nalaziti najnoviji sportski automobili visokih performansi. "Zero Emission Zone" će predstavljati lokaciju rezervisanu za održivu mobilnost, električna vozila i automobile na vodik.
Zainteresovani već mogu dobiti informacije o kartama, dok slobodna prodaja počinje u decembru.