Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala istakao je: "Pariz i Berlin uspjeli su iskoristiti svoje raznolikosti koje su ključni čimbenik njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend".
Dio programa ovogodišnjeg Weekenda bit će posvećena gostima iz Njemačke i Francuske koji će zajedničkim sudjelovanjem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Europe. Kroz predavanja i panele upoznat će nas s najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu provest će nas kroz suvremeni Berlin i Pariz.
Izložbom i muzikom zavirit će u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsavremenijim izumima i doznati kako u Berlinu koegzistiraju punkeri i poslovnjaci, zahrđali bicikli i luksuzni njemački automobili, cijenjeni slikari i grafiteri – i svi se osjećaju dobrodošlo.
"Berlin i Pariz su oduvijek poznati kao gradovi slobode za ljude čija osobnost i način razmišljanje izlaze iz društveno zadanih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se okupljati na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji potiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati što naučiti jedni od drugih", kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.
Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po izuzetno povoljnoj cijeni od 1.200 kuna. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstavit će najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.
Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim zabavama. tako I ove godine posjetitelje očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.