"Mi konstantno radimo na novinama kojima se poboljšavaju i pojednostavljuju logistički procesi prilikom trgovine preko interneta. Jedno od tehničkih unapređenja u ovoj oblasti jeste naša SMS usluga u oblasti dostave pošiljki. Na ovaj način našim klijentima pravnim licima koja posluju sa fizičkim licima od sada dodatno uz e-mail uslugu nudimo još jednu modernu i veoma korisnu uslugu“, izjavio je Robert Kovačić, direktor društva 24 VIP LS.
24 VIP LS svake godine bilježi porast broja klijenata pravnih lica koja posluju sa fizičkim licima. Novi mediji i tehničke mogućnosti radikalno su promijenili način na koji potrošači naručuju robu. Sve više firmi u Bosni i Hercegovini otkriva internet kao novo prodajno mjesto“, riječi su generalnog direktora Roberta Kovačića. Zbog rastućeg značaja direktne trgovine, proizvođači i trgovci pridaju veći značaj logistici u svom modelu poslovanja. Kovačić: "Logistika de se ubuduće mnogo jače pozicionirati kao faktor uspjeha u marketing miksu i predstavlja značajan faktor uspjeha za model poslovanja."
Na "zadnjem metru" do klijenta - primatelja pošiljke najkritičniji trenutak je takozvani "trenutak istine" Ako roba ne stigne do klijenta na vrijeme i bez nedostataka ili ako je prijem paketa neuspješan, ovo može dovesti do negativne percepcije kompletne usluge odnosno proizvoda ili marke i odvratiti klijenta od daljih narudžbi. "Ovo treba aktivno spriječiti. Potrebno je upravo obrnuto: klijentu se treba sa optimalnom dostavom i logističkim rješenju obezbjediti bezbolan, brz i komotan ponovni pristup narudžbe kod istog dobavljača. Zato je profesionalna logistika alfa i omega“, naglašava direktor 24 VIP LS. "Iz tog razloga 24 VIP LS prati sve internet trgovce kao pouzdan partner i pokazuje im smjer budućeg kretanja."
SMS servis društva 24 VIP LS omogućava veliki broj pogodnosti kako za internet trgovce tako i za trgovce tradicionalnog načina prodaje kao i za njihove kupce. Pored toga, kod pružanja ove usluge 24 VIP LS se služi veoma popularnim medijem za komunikaciju. Učešće vlasnika mobilnog telefona na ukupnom tržištu telefonije u Bosni i Hercegovini u 2014. godini iznosio je preko 90%. Pogotovo za mlade potrošače, koji su najviše prijemčivi za trgovinu preko interneta, mobilni telefon ima veliki značaj. Korištenje SMS usluge predstavlja jasnu konkurentsku prednost, ne samo kod direktne trgovine“,naglašava Kovačić. SMS usluga funkcioniše ovako: Potrošač prije dostave narudžbe dobije automatiziranu SMS poruku sa svim značajnim informacijama. Na taj način mu se omogućava da reaguje telefonom ili pismeno, ako na određenim vremenskom intervalu ne može primiti pošiljku.
Pored svega navedenog, logističko društvo 24 VIP LS predstavlja i novu verziju svog dokazanog sistema za automatizaciju klijenata – CAS, koje de od sada raditi pod nazivom EXPEDIT V2.
CAS je softver kojima klijenti - pravna lica koji posluju sa pravnim licima i klijenti - pravna lica koji posluju sa fizičkim licima mogu samostalno i optimalno da pripremaju i da upravljaju svojim pošiljkama. Aplikacija se instalira direktno kod klijenta i dinamički je povezana sa web stranicom 24 VIP LS. Od mnogih funkcija ovog softvera izdvajamo pripremu pošiljki, strukturiranje informacija o pošiljci, uvoz i izvoz iz Excela, arhivu i štampanje bar kodova. Svaki korak je vidljiv u programu i može se u potpunosti samostalno pratiti.
EXPEDIT V2 omogudava firmama da cjelokupnu logistiku, osim etiketa, obave bez papira i da transport robe prate digitalno u realnom vremenu sve do dostave kod primatelja. "Trenutno se oko 90% transporta priprema od strane klijenata preko CAS-a“, pojašnjava Robert Kovačić, direktor 24 VIP LS što prikazuje veliku korisničku sigurnost i isplativosti ovog sistema.
Značajno modernizirana verzija CAS-a nudi široku paletu obogaćenih i dodatnih funkcionalnosti. Nove karakteristike dodatno olakšavaju pripremu i slanje robe, uz uštedu vremena i troškova. Zahvaljujući strukturi koja je optimalno prilagođena korisniku, navigacija u programu je značajno unaprijeđena. Pored toga, EXPEDIT V2 omogućava pregled značajnih i relevantnih informacija u vezi sa logistikom. Kovačić: "Nova verzija našeg CAS-a daje značajan doprinos profesionalizaciji logistike u vlastitoj firmi, nezavisno od njene veličine ili branše."
Jedna od bitnih i progresivnih novina sastoji se u tome što EXPEDIT V2 samostalno "uči". Prilikom instalacije softvera izrađuje se profil klijenta 24 VIP LS. Nakon toga, sistem na osnovu inteligentnog algoritma utvrđuje standardne potrebe korisničkog profila i po tom osnovu automatizira procese. "EXPEDIT V2 je prvorazredni alat za upravljanje", naglašava direktor društva 24 VIP LS, Robert Kovačić, i dodaje: "Uvjereni smo da demo sa svim ovim novinama pružiti najbolje moguće usluge postojećim i novim klijentima i time postati još jači, pouzdaniji i inovativniji partner za logistička pitanja.“