Adidas u novom petogodišnjem planu navodi kako kompanija namjerava ostvariti online prodaju do 9 milijardi eura godišnje s operativnom maržom dobiti od 12 do 14 posto. Poređenja radi, kompanija je tokom 2019. godine u ovom segmentu bilježila dobit od 11,3 posto.
Tokom 2020. godine, kao i mnoge druge kompanije, Adidas je usljed pandemije koronavirusa zabilježio pad prodaje.
Kada je riječ o rastu prodaje u narednom periodu, iz Adidasa su uprkos trenutnim uslovima na tržištu optimistični. Kompanija je do sada otvorila 95 posto svojih prodavnica koje su bile zatvorene zbog epidemioloških mjera koje su obuhvatale i lockdown.
U 2021. godini Adidas najavljuje rast prodaje, a to se naročito odnosi na proizvode koji su namijenjeni mladim osobama. U tom segmentu kompanija najavljuje rast i do 30 posto u Kini, kao i u ostatku Azije te u Latinskoj Americi.
Pored toga, Adidas je najavio ulaganje više od milijardu eura u tzv. digitalnu transformaciju, što će uključivati i stvaranje mnogo efikasnijeg distributivnog lanca koji bi trebao omogućiti brže isporuke proizvoda koji su naručeni putem interneta.
Iako je industrija sportske robe zabilježila pad prodaje u trgovinama tokom pandemije, online prodaja je s druge strane zabilježila nevjerovatan rast.
Brojni brendovi, uključujući i Adidas, istakli su kako su zabilježili porast prodaje opreme za trčanje i planinarenje, jer se veliki broj ljudi tokom lockdowna bavio fizičkom aktivnošću u kući ili na otvorenim prostorima.