Plan zaposliti 100 ljudi
223

Aerodrom Bihać dobija prve obrise, ako Vlada FBiH odustane zainteresirani su i strani investitori

Dž. L.
Foto: JP Aerodrom Bihać
Foto: JP Aerodrom Bihać
Bihaćki aerodrom, jedna od najvećih investicija u Unsko-sanskom kantonu, dobija svoje prve obrise. Međutim, iako je na terenu uveliko počela izgradnja pristupnog puta, sudbina aerodroma najviše ovisi o odluci Vlade Federacije Bosne i Hercegovine.

Ranije je bihaćki aerodrom uvršten među projekte Vlade FBiH u periodu od 2020. do 2022., ali je ekonomska situacija uzrokovana pandemijom koronavirusa zaustavila planove o ulaganju 2,5 miliona KM u ovaj aerodrom.

Ipak, to nije spriječilo JP Aerodrom Bihać da na terenu obavlja radove u skladu s mogućnostima preduzeća zahvaljujući sredstvima koja odranije ima na raspolaganju.

V. d. generalnog direktora Aerodroma Bihać Adnan Bajrić govori nam da su završili mjerenja na stazi te da proteklih dana pribavljaju urbanističko-građevinske dozvole potrebne za izgradnju aerodroma, ali i rade na izgradnji pristupnog puta kao alternativnog puta za aerodrom.

U razgovoru za Klix.ba Bajrić ističe kako je najveći prioritet ovog preduzeća pokazati značaj projekta izgradnje aerodroma za Bihać i cijelu Krajinu.

"Očekujemo da nam Vlada FBiH rebalansom budžeta odobri 2,5 miliona KM, što su već ranije planirana i najavljena sredstva za ovaj projekt koja su obustavljena, odnosno preusmjerena usljed pandemije koronavirusa. Time će biti odlučeno da li će se nastaviti realizacija projekta ili ne. Vlada FBiH će time pokazati koliko shvata značaj ovakvih projekata u našoj zemlji", kazao nam je Bajrić.

Iako su godinama, kako kaže Bajrić, izostavljeni kada je riječ o velikim infrastrukturnim projektima, Krajišnici su uvjereni da će dobiti svoj aerodrom.

"Nažalost, mi u Krajini smo se posljednjih deceniju ili dvije naslušali brojnih obećanja, naročito kada je riječ o infrastrukturi i povezivanju sa Sarajevom. Gledalo se kako će se Sarajevo u drugom pravcu povezivati s drugim krajinama, a ne s bosanskom. U jednu ruku se plašimo, a u drugu se nadamo i vjerujemo da u Vladi FBiH ipak shvataju značaj ovog višegeneracijskog projekta za Krajinu. Nije to stvar njihove dobre volje, to je njihova obaveza", ističe Bajrić.

Budući izgled aerodroma (Foto: JP Aerodrom Bihać)
Budući izgled aerodroma (Foto: JP Aerodrom Bihać)

Prema svim studijama koje je provelo JP Aerodrom Bihać, ovaj projekt umnogome može doprinijeti razvoju Krajine, kako u privrednom, tako i turističkom smislu.

Uzevši u obzir dijasporu, interes turista i blizinu dva nacionalna parka, i to Nacionalnog parka Una i Plitvičkih jezera, Bajrić nam govori da aerodrom ima dovoljan broj potencijalnih putnika prema njihovim istraživanjima.

"Realna je opcija da se realizira ovaj projekt i mi nećemo odustati od njega na ovaj ili onaj način. To znači da Vlada FBiH finansira projekt ili barem izda garanciju potencijalnim investitorima koje smo mi već ranije ugošćavali i gotovo uvjerili da finansiraju izgradnju bihaćkog aerodroma. Nije ovo projekt od jučer", naglašava Bajrić.

Kako saznajemo, najveći interes za finansiranje izgradnje Aerodroma Bihać imaju investitori iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.

"Ne želimo samo izgraditi aerodrom, već imati aerodrom koji će sutra biti u funkciji", poručuje Bajrić.

U skladu s gabaritima Aerodroma Bihać koji će zadovoljavati sve standarde za srednju kategoriju aerodroma u kontekstu visine, predviđeno je da na ovom aerodromu bude zaposleno stotinu ljudi.