Airbus ne odustaje od svojih A380 superjumbo aviona, a planira i ugradnju dodatnih 50 sjedišta
Ipak, priznaju da je A380 razočarenje. U svijetu je trenutno u upotrebi 207 ovih aviona, a naručeno ih je još 112, što je znatno manje od 1.200 koliko je Airbus očekivao da će biti naručeno kada je počela prodaja 2005. godine.
A380 je dizajniran kako bi bio konkurencija Beoingu na tržištu super velikih aviona. Međutim, mnoge kompanije radije biraju avione koji troše manje goriva jer je gorivo drugi najveći trošak aviokompanija, nakon osoblja.
Uprkos lošem plasmanu, kompanija je najavila da će nastaviti s proizvodnjom, ali da će godišnje praviti samo 12 aviona, što je znatno manje od 27 koliko ih je bilo 2015. godine. Kako bi velike avione učinili atraktivnijim, Airbus razmatra mogućnost povećanja broja sjedišta.
"Mogli bismo dodati blizu 50 mjesta, optimizirajući raspored u kabini i zadržavajući izgled i udobnost", kazao je izvršni direktor Fabrice Bregier.
Većina aviokompanija trenutno koristi avione u kojima može putovati oko 500 putnika. Iz Airbusa su također rekli da su u 2016. godini isporučili rekordnih 688 aviona, što je manje u odnosu na njihovog rivala, kompaniju Boeing, koja je isporučila 748 aviona.