Nova kampanja
343

Akademija scenskih umjetnosti u Sarajevu kreirala TV spot za GRAWE osiguranje

FENA
Foto: H. M./Klix.ba
(Foto: H. M./Klix.ba)
U godini u kojoj proslavlja 20. rođendan, GRAWE osiguranje d.d. Sarajevo pripremilo je novu kampanju u saradnji sa Akademijom scenskih umjetnosti u Sarajevu.

Da bi dobili najbolje kreativno rješenje za TV spot na kojem se kampanja i bazira, kako je rekao danas na konferenciji za medije predjednik Uprave GRAWE osiguranja Fikret Hodžić, odlučili su ukazati povjerenje studentima koji se za to obrazuju i imaju neophodan entuzijazam i kreativnost. Saradnjom su, kako kaže, i više nego zadovoljni.

"GRAWE osiguranje d.d. Sarajevo, kao društveno odgovorna kompanija u svim svojim segmentima poslovanja želi pružiti dodatnu vrijednost, kako svojim klijentima, zaposlenicima, tako i široj društvenoj zajednici u kojoj djelujemo. Upravo iz tog razloga smo ovaj zadatak povjerili studentima. TV spot komunicira osnovne vrijednosti osiguranja, te ono što mi svakodnevno radimo. Sretni smo što su studenti razumjeli glavnu poruku i misiju GRAWE osiguranja te uspješno kreirali TV spot", rekao je Hodžić.

Kazao je da je uposlene u GRAWE osiguranju, kroz ovu saradnju, oduševila kreativnost i profesionalizam kompletne Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu i uvjerili su se se zbog čega diplomci Akademije spadaju medu najbolje svjetske režisere, producente, glumce, scenariste, dramaturge.

Akademija scenskih umjetnosti u Sarajevu angažirala je pune kapacitete na ovom projektu i potpisuje kompletnu produkciju TV spota.

"Projekt koji smo radili sa GRAWE osiguranjem je za nas izuzetno značajan, jer u nastavni proces uvodi vrlo specifičan aspekt prakse, neophodan i kao studentsko iskustvo i kao priprema za profesionalni život. Naročito raduje što imamo i odličan rezultat sa kojim smo svi zadovoljni i koji je ipak najvažniji pokazatelj važnosti i opravdanosti projekta", izjavio je Pjer Žalica, dekan Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu.

Ovaj projekat studentima je omogućio da prođu kroz jedan profesionalni i produkcijski proces stvaranja reklame za ozbiljnog klijenta, izjavio je Boriša Curić, student Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu, koji je na ovom projektu imao ulogu režisera.

"Na hrabru odluku i ukazano povjerenje GRAWE osiguranja, te uz superviziju naših profesora, mi smo odgovorili sa velikom željom i trudom da to napravimo na očekivanom profesionalnom nivou. GRAWE osiguranje je od samog početka pristupilo sa strpljenjem i otvorenošću koja do završetka projekta nije zloupotrebljena sa naše strane. To nam je pružilo priliku da se bavimo projektom na način da krajnji rezultat bude što bolji. Svaka saradnja gdje studenti mogu raditi u punim profesionalnim uslovima i time steći neophodno iskustvo može biti samo od koristi sa sve", rekao je Curić.

GRAWE osiguranje d.d. Sarajevo, kako je i ovom prilikom istaknuto, svoje umijeće poslovanja temelji na respektabilnom znanju i 190 godina dugoj tradiciji poslovanja matičnog društva iz Austrije.