Pokazala istraživanja
61

Alma Ras potvrdila lidersku poziciju u tekstilnoj industriji i trend stabilnog poslovanja

Alma Ras
Alma Ras
Nedavno provedeno istraživanje nedvojbeno je potvrdilo da je Alma Ras i dalje neprikosnovena marka na domaćem tržištu kao "brend broj jedan" u posmatranoj kategoriji.

Ovi podaci rezultat su istraživanja koje je provela Valicon, renomirana agencija za marketinško savjetovanje i istraživanje. Podaci pokazuju da je Alma Ras omiljena marka koju potrošači kupuju najčešće, te planiraju njihove proizvode kupovati u budućnosti.

"Ovo istraživanje dodatno potvrđuje kontinuirani uspjeh koji je Alma Ras ostvarila u proteklih pet godina, kao i da smo prvi izbor kupaca finog rublja u BiH. Samo u 2023. godini, bilježimo impresivan rast prodaje naših brendova, Alma Ras, Manners i AR Family, s rastom od čak 18,7 %", izjavio je Asmir Numanović, direktor prodaje i član Uprave kompanije Alma Ras.

Alma Ras
Alma Ras

Ključni faktori koji su omogućili ovakav uspjeh uključuju konstantni rad na unaprjeđenjima visokokvalitetnih proizvoda, mogućnost prilagodbe proizvoda prema željama kupaca, vrhunsku uslugu prodajnog osoblja i izvrstan doprinos svih uposlenika kompanije Alma Ras.

Alma Ras i pored promjena na globalnom tržištu i privremenog usporavanja, snažno odolijeva izazovima, te i dalje posluje stabilno.

"Zahvaljujući dugogodišnjim partnerstvima, povjerenju i visokoj kvaliteti cjelokupnog procesa , u trećem kvartalu bilježimo značajan rast narudžbi od 15 %, te smo uz zadržavanje uposlenika, ponovno pokrenuli proces zaposlenja 30 radnika u proizvodnji, te drugih pozicija u kompaniji", istakli su.

Cilj je i dalje uspostavljanje idealnih uslova rada, poslovnog okruženja i doprinosa zajednici i društvu kroz već poznati poslovni model.