Američki gigant otvorio takmičenje: Ko promijeni ime u naziv kompanije dobija doživotnu nagradu
Takmičenje će biti otvoreno online od 1. augusta do 4. augusta na SubwayNameChange.com, a može učestvovati svaka odrasla osoba u SAD-u. Pobjednički takmičar samo treba da pristane na promjenu imena ako je nasumično odabran. Kompanija je saopštila da će pobjedniku nadoknaditi pravne i procesne troškove povezane s promjenom imena.
Lanac sendviča Subway je to nazvao "pozivom za superfanove".
"Godine 2022. jedan superfan kampovao je dva dana kako bi tetovirao logo Subway u zamjenu za mogućnost da se doživotno besplatno voza u metrou“, saopštili su iz Subwayja najavljujući takmičenje.
Ranije ovog mjeseca, Subway je predstavio novi sendvič sa hladnim narescima koji se režu na licu mjesta u restoranima, a ne unaprijed.
Kako bi predstavio svoju kolekciju "Deli Hero", lanac je implementirao remont za koji je trebalo više od dvije godine, prema Subwayu, koji je to nazvao "jednom od najsloženijih promjena koje je brend ikada napravio". Uložili su više od 80 miliona dolara u delikatesne aparate za rezanje mesa i postavila ih u preko 20.000 restorana.
Od debitovanja novog sendviča, Subway kaže da je prodao više od dva miliona Deli Heroes.
Pobjednik takmičenja mora proći provjeru prošlosti i mora dostaviti kompaniji dokaz o promjeni imena u roku od četiri mjeseca od prihvatanja nagrade, koja će biti dodijeljena u obliku 50.000 dolara u Subway poklon karticama.