Unapređenje prodaje
37

Amila Sujoldžić: Merchandisingom do ostvarenja prodajnih ciljeva

Amila Sujoldžić, direktorica kompanije Unapređenje prodaje
Amila Sujoldžić, direktorica kompanije Unapređenje prodaje
U dinamičnom svijetu prodaje, svaki segment poslovanja ima važnu ulogu u postizanju uspjeha. Kompanija Unapređenje prodaje već godinama dokazuje da je i kvalitetno upravljanje merchandisingom nezaobilazan faktor za ostvarenje prodajnih ciljeva.

Efikasnim planiranjem i stručnim upravljanjem procesima na prodajnim mjestima, ova kompanija pomaže klijentima da optimizuju prodaju, smanje troškove i osiguraju kontinuiranu dostupnost proizvoda na policama trgovina.

Zahvaljujući pristupu baziranom na iskustvu, analitici i prilagođenim strategijama, kompanija već godinama doprinosi dugoročnom uspjehu klijenata, naročito onih čiji sistem poslovanja podrazumijeva skladište, logistiku, prodajni tim i prodajni kanal.

"Naš iskusni tim profesionalaca pruža usluge unapređenja prodaje na regionalnom tržištu koje obuhvata Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju. Kroz strateško upravljanje prodajnim procesima, klijentima omogućavamo sigurnost, ubrzavamo poslovne procese i optimizujemo troškove", ističe Amila Sujoldžić, direktorica kompanije Unapređenje prodaje.

Ključ uspjeha - pravovremeno i efikasno izlaganje proizvoda

Garanciju kvaliteti usluga kompanije Unapređenje prodaje pruža bogato iskustvo, partnerski odnos s klijentima i veliki broj zadovoljnih korisnika. Kao jedina kompanija na tržištu koja u svom portfoliju ima cjelokupnu uslugu unapređenja prodaje (merchandisinga), postali smo sinonim za sigurnost i povjerenje u prodajnom lancu.

"Poseban izazov s kojim smo se susreli na tržištu Bosne i Hercegovine bio je podizanje svijesti o važnosti merchandisera u prodajnom sistemu. Distribucijske kompanije često nisu pridavale dovoljno značaja ovoj ulozi, što je rezultiralo praznim policama, velikim povratima robe i neispunjenjem prodajnih ciljeva", objašnjava Sujoldžić.

Kao primjer, navodi situaciju kada distributer robe s kratkim rokom trajanja nema osobu koja će robu nakon isporuke u skladišta prodajnih lanaca izložiti na policu prema FIFO standardu, jasno je da roba ostaje u skladištu. U takvoj situaciji krajnji potrošač nema priliku da je kupi, što rezultira gubicima za proizvođače i trgovce.

"Prazna polica - noćna mora svakog distributera", dodaje Sujoldžić.

Amila Sujoldžić, direktorica kompanije Unapređenje prodaje
Amila Sujoldžić, direktorica kompanije Unapređenje prodaje

Efikasna mreža unapređivača širom regije

Kompanija Unapređenje prodaje u Bosni i Hercegovini angažuje preko 200 unapređivača koji rade u svim prodajnim kanalima.

"Po zahtjevu klijenata, naše usluge dostupne su svih sedam dana u sedmici na cijeloj teritoriji BiH, ali i kroz naše kompanije na tržištima Srbije, Crne Gore i Sjeverne Makedonije. Naš zadatak je da osiguramo pravovremeno izlaganje proizvoda uz implementaciju dogovorenih standarda i predlaganje narudžbi koje pomažu u optimizaciji zaliha," ističe Sujoldžić.

Samo u 2024. godini, tim Unapređenja prodaje realizovao je više od 63 hiljade posjeta prodajnim mjestima u BiH, obuhvatajući sve prodajne kanale - velike trgovačke lance, kioske, benzinske pumpe, TT kanal i apoteke.

Više od merchandisinga – kompletna podrška prodaji

Pored osnovne usluge unapređenja prodaje, kompanija nudi i pravljenje narudžbi, manipulaciju POS materijalima, promotivne aktivnosti, mystery shopping, organizaciju nagradnih igara, consulting i istraživanje tržišta.

"Naša usluga se pokazala kao moćan alat za podršku prodajnim timovima, omogućavajući im da, uz našu ekspertizu, postignu značajno bolje rezultate", zaključuje Sujoldžić.

Za više informacija o kompaniji Unapređenje prodaje, recenzije njihovih klijenata i usluge koje nude, posjetite stranicu www.unapredjenje-prodaje.com.