"IT je zastupljen u svakom segmentu našeg poslovanja", objašnjava nam Arnela: "Naprimjer, ukoliko jedan dijagnostički uređaj nije u funkciji, dijagnostika na vozilu se ne može obaviti. Ukoliko neki od sistema prodaje zakaže, vozilo ne možemo prodati ili naručiti, a da ne pričamo o finansijskim sistemima u kojima se to poslije sve sjedinjuje".
Rad u kompaniji Porsche BH d.o.o., koja je generalni zastupnik za Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Porsche i Volkswagen privredna vozila, uvijek je dinamičan, uvijek se uči nešto novo, a Arnela je već po završetku studija dobila priliku za angažman na tadašnjem uspostavljanju kompanije u kojoj danas niže poslovne uspjehe.
Zahvaljujući stalnom napretku u karijeri, danas je na poziciji na kojoj rukovodi IT timom koji je odgovoran za funkcionalan rad sistema četiri kompanije, 180 korisnika i cijelu trgovačku mrežu na području BiH. Arnela je prva mlada žena koja je postavljena na čelo IT sektora među vodećim kompanijama u autoindustriji na području CEE. Ističe da je u svemu tome potrebno pratiti razvoj tehnologije i ići ukorak s najnovijim dostignućima.
Kako izgleda rad u Porscheu?
Porsche BH d.o.o. je najmlađa članica najveće evropske automobilske maloprodajne porodice austrijske kompanije Porsche Holding iz Salzburga, koja posluje u više od 20 zemalja evropskog kontinenta, a prisutna je i u Južnoj Americi i Kini. Porsche BH sa svojim ugovornim partnerima predstavlja prodajno-servisnu organizaciju u potpunosti ustrojenu prema normama i standardima marki iz Volkswagen koncerna. Zajedno sa svojim ovlaštenim partnerima kupcima nudi prodajne i servisne usluge koje pokrivaju cjelokupnu teritoriju Bosne i Hercegovine.
Arnelu smo pitali kako je to raditi za tako veliki brend.
"Najveća prednost rada u ovoj kompaniji leži u adekvatnom upravljanju i neupitnoj podršci čelnih ljudi. To nam omogućava rad bez pritiska i stresa. Naučeni smo nositi se sa izazovima bez da ih posmatramo kao probleme. Na taj način usmjereni smo na pronalazak rješenja koje u konačnici upravo pruža inspiraciju i motivaciju za rad. Naučeni smo da se oslanjamo jedni na druge i da je svaki izazov tima zapravo izazov svakog od nas, što je rezultiralo neupitnim povjerenjem unutar cijelog tima. Nismo usmjereni na strogu hijerarhiju, već na znanja i vještine svakog člana tima, koje onda učimo jedni od drugih", ponosno ističe Salkić.
Timski duh se u svakom kolektivu, pa i u ovom, posebno cijeni i vrednuje. Takva atmosfera doprinosi boljoj posvećenosti radu i lakšem usmjeravanju kao cilju.
"Sastavni dio naše korporativne kulture je upravo uzajamno slušanje i razumijevanje. Svaka inicijativa se visoko cijeni, transparentno prikazuje i ljudi se osnažuju da istraju u svojim projektima", navodi naša sagovornica.
Zaposlenici na prvom mjestu
Njena mentorica Amina Bahtanović potvrđuje da Porsche BH kao dio Porsche Holdinga sa ovim gigantom u autoindustriji dijeli identitet i sistem vrijednosti, a da su među temeljnim vrijednostima orijentisanost na kupca, maksimalna efikasnost, stvaranje nove vrijednosti, međusobno uvažavanje, odgovornost i ustrajnost.
Ipak, Bahtanović ističe najvažniju kariku u cijelom ovom sistemu. "Najveću vrijednost naše kompanije čine naši zaposlenici. Kompanija smo koja dugoročno računa na svoje uposlene i odnose temelji na povjerenju i uvažavanju. Kontinuirano radimo na edukaciji i razvoju naših zaposlenika prepoznavajući potencijale i prilike za svakog pojedinca. Gradimo korporativnu kulturu koja se temelji na vrijednostima integriteta i usklađenosti sa svim propisima. Živimo poduzetništvo i odgovornost, uvažavanje i timski rad, prizemljenost i profesionalnost. Preuzimamo odgovornost za okoliš i sredinu u kojoj djelujemo. Iskreni smo i ukazujemo na nepravilnosti. Ponosni smo na naše različitosti i uvijek držimo datu riječ", poručuje HR menadžerica u Porscheu BH.
A upravo je imenovanje Arnele na mjesto IT Managera praktičan primjer svega navedenog. Amina kaže da je Arnela tokom svog rada u Porscheu izrasla u mladu profesionalku koja prepoznaje prilike i spremno se suočava s njima.
A ako Arnelu pitate šta bi željela poručiti mladima u Bosni i Hercegovini, uvijek će vam istaknuti rad na sebi.
"Moja poruka svakom čovjeku u našoj zemlji jeste da kontinuirano radi na sebi. Uvijek ima nešto što se može nadograditi, dodatno usavršiti, novo naučiti. Bitno je da čovjek radi na sebi i usavršava se tokom cijelog svog radnog vijeka. Proaktivnost i inovativnost su veoma bitne vještine koje će poslodavci prepoznati i cijeniti", kaže 29-godišnja Arnela, učesnica projekta "30 ispod 30" agencije Represent Communications BiH kojim se nastoje istaknuti sjajni pojedinci koji su, iako mlađi od 30 godina, već dostigli veliki uspjeh i opravdali povjerenje koje im je dato u kompanijama.
Novosti vezane uz projekt "30 ispod 30" možete pratiti na Facebooku, Linkedinu i Instagramu.