ASA Central Osiguranje: Na valu inovacija i izvrsnosti do rekordnih rezultata
Prva četiri mjeseca 2023. godine će sigurno biti zapisana zlatnim slovima u historiji ASA Central osiguranja.
Vlastitim snagama i koristeći vlastite resurse najpoznatiji bh. osiguravatelj je uspješno završio proces spajanja dva domaća osiguravajuća društva tako da je integracija u jedan poslovni subjekat iz perspektive klijenta prošla gotovo neprimjetno i da poslovanje ni na jedan način nije bilo ugroženo.
Vodeći poslovne aktivnosti u dva pravca, jednom integrativnom gdje su se poslovni procesi detaljno analizirali i unaprijeđivali te drugom gdje je fokus bio na visoko postavljene prodajne i poslovne ciljeve, u ASA Central Osiguranju su realizovali projekte i incijative gdje su interna saradnja i otvorena komunikacija bile više nego motivirajući faktor.
"Znali smo da imamo dobre i vrijedne kolege, ali ovakav stepen posvećenosti i stručnosti je nadmašio naša najoptimističnija očekivanja. Međufunkcionalni timovi i intersektorska saradnja nam je omogućila da uvijek sagledamo širu sliku iz više perspektiva, rezultirajući novim inovativnim idejama koje smo u međuvremenu implementirali", navode u Upravi ASA Central Osiguranja.
Kako navode u ovom poznatom osiguravajućem društvu, nova i interaktivna web stranica sa integrisanim ASA Central web shopom već ostvaruje izvanredne rezulate kako prodajno tako i iz ugla poboljšanja usluge i korisničkog iskustva klijenta. Pored za korisnike prilagođenog web shopa koji pruža olakšano online iskustvo za kupovinu i produženje polica osiguranja, ASA Central osiguranje je napravilo poseban iskorak razvijajući savremenu platformu za online prijavu šteta.
Zajedno sa uslugom remote procjenitelja odnosno procjenitelja na daljinu, ASA Central Osiguranje je kreiralo cijeli ekosistem online i offline usluga koje se ne isključuju nego su komplementarne i nadopunjuju jedna drugu. Koristeći prednosti digitalizacije i vrlo visoke stručnosti uposlenika, proces zaključivanja osiguranja te proces prijave, obrade i rješavanja šteta je jednostavan, transparentan i prilagođen kranjem korisniku.
Uspješno okončani projekti koji omogućavaju procjenu štete oštećeniku iz vlastitog doma i naplatu štete oštećenicima u vremenu od 48 sati od dana prijave štete su nešto po čemu je ovo osiguranje postalo prepoznatljiv brend na tržištu. U fazi završetka je proces digitalizacije informiranosti oštećenika o toku obrade štete koji u svakom koraku obrade štete informira klijenta o toku rješavanja iste kao i online narudžbenica za sve osiguranike koji prijavljuju štetu dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja i žele izvršiti pregled u jednoj od ugovornih zdravstvenih ustanova.
Prema zvaničnim podacima Agencije za nadzor osiguranja FBiH za prva četiri mjeseca ASA Central Osiguranje je i dalje vodeće osiguranje u brzini obrade i isplate šteta. U navedenom periodu, bilježe 11.509 prijavljenih šteta i sa 94,2 posto obrađenih i isplaćenih šteta neprikosnoveni su lider u ovom segmentu.
Bez obzira na sve dosadašnje rezultate u ASA Central Osiguranju navode da će nastaviti trend inovacija u procesu obrade šteta, a sve u cilju kako zadovoljenja klijenata, tako i drugih strana u procesu obrade šteta poput ugovornih zdravstvenih ustanova ili ugovornih servisa za popravak vozila.
"Biti za klijenta kada vas treba i gdje vas treba, je imperativ u našem poslovanju. Tržište je prepoznalo naš fokus na korisničko iskustvo i samog klijenta u ukupnom konceptu osiguranje što je u prva četiri mjeseca 2023. godine rezultiralo kumulativnom konsolidovanom premijom u iznosu od 34,12 miliona KM dok su ostvarena nerevidirana dobit od dva miliona KM i tržišno učešće od 17,6 posto dodatno učvrstili ASA Central Osiguranje na poziciji broj jedan osiguravatelja u BiH" rekli su nam iz ove osiguravajuće kuće.
Sa više od 500 zaposlenih i 121 poslovnicom u pet prodajnih regija te preko 60 modernih stanica tehničkog pregleda, ASA Central Osiguranje je najveće osiguravajuće društvo u Bosni i Hercegovini koje posluje u svim većim centrima naše zemlje, s ciljem najbolje zaštite svojih osiguranika, kreirajući dodatne vrijednosti za klijente i zajednicu u kojoj djeluje.