ASA Central Osiguranje: Najveće osiguravajuće društvo nastalo od dva renomirana bh. osiguravatelja
"Prethodna 2022. godina, za nas je bila jedinstvena i najdinamičnija u historiji poslovanja. Unatoč izazovima koje su donijeli globalni događaji i tržišni tokovi, u 2022. godini smo ostvarili snažan rezultat uz paralelno vođenu integraciju svih poslovnih procesa i sistema naših ishodišnih društava", navode iz Uprave ASA Central osiguranja.
Ukupna premija ujedinjenog ASA Central osiguranja iznosi oko 100 miliona KM čime će ASA Central osiguranje u 2023. godini preuzeti poziciju tržišnog lidera. Sa više od 500 zaposlenih, 121 poslovnicom u 5 prodajnih regija i preko 60 savremenih stanica tehničkog pregleda ASA Central osiguranje posluje u svim većim centrima u cijeloj Bosni i Hercegovini, s ciljem najbolje zaštite svojih osiguranika, kreirajući dodatne vrijednosti za klijente i zajednicu u kojoj posluje.
Pažljivo odabrana strategija spajanja i sinergija aktivnosti osigurala je kontinuitet poslovanja na čvrstim temeljima poslovnih uspjeha dva renomirana domaća osiguravajuća društva.
"Poslovnu integraciju u najveće osiguravajuće društvo u zemlji uspješno smo sproveli zahvaljujući posvećenosti i predanom radu naših kolega diljem BiH na koje smo posebno ponosni. Još jednom smo pokazali i dokazali da se jako dobro nosimo s izazovima i danas s ponosom možemo reći da spojeni povjerenjem, imamo najveće osiguravajuće društvo u BiH koje nudi vrhunsku uslugu i korisničko iskustvo, a kojem su temeljne vrijednosti pravičan način poslovanja, osjećaj pripadnosti organizaciji, međusobno poštovanje i visoka radna etika", dodaju predstavnici ASA Central osiguranja.
Povodom spajanja dva društva, lansirana je nova i moderna web stranica, koja je urađena po posljednjim tehnološkim standardima i u potpunosti usmjerena ka većem zadovoljstvu korisnika. Nova web stranica, pored osnovnih informacija o društvu nudi digitalne servise koji omogućuju brže usluge, poput online kupovine osiguranja putem ASA Central webshop-a, sigurno online plaćanje bez provizije, brzu i jednostavnu online prijavu štete te savremenu digitalnu platformu "Sam svoj procjenitelj".
"Razvojem novih online servisa pored pružanja bolje i brže usluge našim klijentima, pokazujemo jasnu opredijeljenost prema modernizaciji i digitalizaciji društva u BiH", zaključuju u ASA Central osiguranju.