"OREA je jedinstveni projekat koja ima za cilj okupljanje domaćih kreativnih snaga. Sa fokusom na male biznise, različitim aktivnostima zajedno sa našim partnerima već niz godina uspijevamo ostvariti pozitivan uticaj na bh-ekonomiju. Ove godine nas je jako obradovalo što je jedna jaka domaća finansijska institucija kao što je ASA Osiguiranje, prepoznala naš rad sa domaćim malim biznisima i odlučila biti naš prijatelj i partner na uspješno završenom OREA Art Marketu", izjavila je Senita Slipac, direktorica OREA Bazaara.
Prvi ovogodišnji OREA Art Market je realizovan protekli vikend u prelijepoj atmosferi Botaničke bašte Zemaljskog muzeja. Preko 3.000 posjetilaca je imalo mogućnost provesti vrijeme u različitim sadržajima zabavnog, edukativnog i humaniratnog karaktera uživajući u bogatoj ponudi skoro 60 izlagača članova OREA platforme.
"ASA Osiguranje kao najbrže rastuća domaća osiguravajuća kuća i OREA Bazaar koji okuplja domaće proizvođaće dijele iste vrijednosti podrške domaćim snagama i lokalnoj zajedenici i na taj način su upućeni jedni na druge. Konstantan i stabilan rast koji ASA Osiguranje ostvaruje iz godine u godinu nam daje veću odgovornost prema lokalnoj zajednici i tržištu na kojem poslujemo. Stoga podrška OREA Bazaaru je normalan korak u našoj strategiji odgovornog i održivog poslovanja gdje fokus našeg djelovanja nije samo na našim poslovnim rezultatima nego i na našem doprinosu dobrobiti društva i zajednice u kojoj djelujemo. Zato je OREA Bazaar naš logičan izbor putem kojeg sinergijskim djelovanjem zajednički postižemo veći i plemenitiji cilj", istakao je Adnan Hodžić, predsjednik Uprave i direktor ASA Osiguranja.
Održani OREA Art Market je posjetio i veliki broj ličnosti iz javnog, kulturnog i sportskog života Sarajeva kao i dio predstavnika diplomatskog kora akreditovanih u BiH. U ime organizatora na OREA Art Marketu se obratila suosnivačica i ambasadorica OREA-e Amra Džeko, koja se zahvalila sponzorima, partnerima i prijateljima Art Marketa kao i zvanicama i posjetiocima ovog prelijepog događaja koji je sav prihod od prodatih ulaznica donirao za potrebe rada Roditeljske kuće udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.