Ovo je sedma godina zaredom kako je ova domaća kompanija zadržala lidersku poziciju u ovom, po mnogima i najbitnijem segmentu poslovanja.
Iako je ASA Osiguranje već etablirano kao najbrže u proteklim godinama, konstantan razvoj i ulaganje u Sektor obrade i isplate odštetnih zahtjeva rezultirao je dodatnim poboljšanjem rezultata u odnosu na prošlu godinu. Stopa od 98,77 posto obrađenih i isplaćenih odštetnih zahtjeva pokazuje da iako postoji rast premije od 18,7 posto i uz to rast broja polica osiguranja, ASA Osiguranje zadržava posvećenost svakoj polici i svakom odštetnom zahtjevu.
"Konstantno unapređenje internih procesa Društva je osnov za pružanje kvalitetne usluge našim klijentima. Građani Bosne i Hercegovine su to prepoznali te su nam ukazali povjerenje i zaključili police osiguranja u ASA Osiguranju. Nastavićemo da se trudimo, da opravdamo ukazano povjerenje, te u narednom periodu planiramo dodatno unaprijediti sve segmente poslovanja. Cilj je da svaki dan ASA Osiguranje bude bolje od onog ASA Osiguranja koje smo imali jučer", istakao je Direktor Društva Feđa Morankić.