Da bi potpuno apsorbirali taj udar ASA Osiguranje je izašlo u susret svojim klijentima širom Bosne i Hercegovine te je već isplatilo akontativne iznose i prije nego što se ustanovila stvarna šteta. Pored toga, vještaci i stručni timovi ove osiguravajuće kuće su izašli na lice mjesta u roku od 24 sata i intezivno rade na utvrđivanju stvarnog iznosa štete i planirano je da se razlika između stvarno utvrđene visine štete i akontacije isplati u roku od sedam dana. Preduzetim koracima i brzim djelovanjem, uposlenici ASA Osiguranja pokazuju opravdanost slogana koji prati Društvo: „Šampion u brzini isplate šteta“.
"Kada se desi nesretni slučaj, svjesni smo toga da je brza reakcija i što brža sanacija štete ono što je klijentu bilo kojeg osiguranja najbitnije. Ponosni smo da je taj segment ono u čemu je naše osiguranje broj 1 na tržištu, te smo, u skladu sa tim, odlučili da promptno reagujemo i kupcima uplatimo određene iznose akontacija kako bi mogli krenuti sa sanacijom štete i kako bi što brže i bezbolnije prošli kroz situaciju koja ih je zadesila. Poslovanje ASA Osiguranja se zasniva na međusobnoj interakciji sa okolinom u kojoj radimo i živimo pa je i ovaj potez bio prirodna posljedica tog načina poslovanja i sigurno da ćemo i u budućnosti nastaviti tim putem." – istakao je direktor ASA Osiguranja Feđa Morankić.
U situacijama kao što je ova, može se vidjeti opravdanost zaključenja police osiguranja a pogovoto zaključenje police u osiguravajućoj kući koja zna šta je najbitnije za osiguranike i konstantno radi na tome da svojim klijentima pruži najkvalitetniju i najbržu uslugu.