BBI Banka podržala prvo izdanje knjige "Duh bosanskog ćilima"
"Duh bosanskog ćilima" Amile Smajović je prva knjiga o bosanskom ćilimu. Autorica kroz svoje tri decenije istraživanja, u ovom vrlo vrijednom i značajnom izdanju, donosi novu perspektivu prikaza bosanskog ćilima, povezujući njegove motive sa univerzalnim temama kao što su harmonija, duhovnost i najznačajnije, identitet.
Knjiga sadrži značajne fotografije bosanskih ćilima i objedinjuje detaljne analize koje čine temelj za bolje razumijevanje kulturnih kodova i simbola, kao i novi komunikološki pristup u proučavanju jednog od najvažnijih elemenata - nematerijalne kulturne baštine Bosne i Hercegovine.
"Knjiga 'Duh bosanskog ćilima' je značajna jer objedinjuje antropološki, etnografski, umjetnički i komunikološki pristup u proučavanju jednog od najvažnijih elemenata nematerijalne kulturne baštine Bosne i Hercegovine. Djelo je veoma korisno za istraživače, studente, ljubitelje umjetnosti i sve one koji žele dublje razumjeti kulturne vrijednosti ili kulturne kodove Bosne i Hercegovine. BBI Banka je među prvima prepoznala značaj knjige o bosanskom ćilimu i doprinijela da prvo izdanje ugleda svjetlo dana", istakla je Amila Smajović, autorica knjige.
Očuvanje tradicije kroz vizuelni identitetBosanski ćilim, sa svojim simbolima univerzalnih vrijednosti poput utočišta, rajskih bašti, izobilja i harmonije, predstavlja i stalnu inspiraciju za BBI Banku, koja je kroz svoj novi poslovni vizuelni identitet, upravo i kreirala poslovne vrijednosti u svakodnevnoj praksi rada kako sa klijentima, tako i sa zaposlenicima.
"U BBI Banci smo prepoznali značaj bosanskog ćilima kao simbola bosanskohercegovačke kulture i identiteta. Kao što niti ćilima stvaraju jedinstvenu cjelinu, tako i naše zajedničke vrijednosti oblikuju sve naše odluke, postupke i kulturu. Nove organizacijske vrijednosti - pripadnost, hrabrost, kompetentnost, odgovornost, pouzdanost i izvrsnost, povezali smo sa vrijednostima koje višestoljetno postoje na području naše zemlje", navela je Sanela Mrgan-Balić, direktorica Sektora za HR, ističući da su upravo one temelj zajedničkog djelovanja i dugoročnog uspjeha BBI Banke.
U okviru procesa rebrendiranja, BBI Banka nastoji osnažiti svoju povezanost s tradicijom, dok istovremeno unosi inovativan pristup, kako bi bolje odgovorila na potrebe modernog poslovanja.
"Kroz novi vizuelni identitet, BBI Banka nastoji jačati i svoje temeljne vrijednosti koje su utkane u svaki aspekt njenog poslovanja. Upravo je i ova knjiga, bila inspiracija u procesu prikaza novog vizuelnog identiteta Banke, naše interne ali i eksterne standardizacije u komunikaciji. Elementi bosanskog ćilima su svuda oko nas, a značajno su vidljivi i u našoj novoj Centrali Banke, kao i u svim novim, renoviranim podružnicama", istakla je Amra Babić, direktorica Marketinga i komunikacija BBI Banke.