biznis
9

Beko pokreće novu globalnu platformu za komunikacije

Vodeći brend kućnih aparata, Beko, pokreće novu platformu za komunikacije širom svijeta, koja će ovaj brend postaviti za "Oficijalnog partnera svakodnevnice", saopšteno je iz ove kompanije.

Ova kampanja se zasniva na razumijevanju stvarnih života i potreba ljudi i svakodnevnih frustracija koje imaju. Beko pruža smislena riješenja putem širokog spektra brzih i pametnih proizvoda koji su prilagodljivi stvarnim potrebama ljudi u svim životnim dobima i pokazuje kako se ljudi zaista mogu osloniti na Beko kao svog svakodnevnog partnera.

Kako bi podržao novu komunikacijsku platformu, Beko će maksimizirati izvore sredstava za svoj četvorogodišnji ugovor kao Premium partner FK Barcelone. Sve aktivnosti u vezi sa fudbalom će postaviti Beko kao Oficijalnog partnera igre – zasnovanom na Oficijalnom partneru svakodnevnice, ali povezujući se sa reputacijom kluba koji igra vješt, napadački fudbal sa osmijehom na terenu i van njega. Beko podržava ljude u njihovim užurbanim životima pružajući im brže i prilagodljivije kućne aparate, dajući im više vremena i slobode da "igraju" svakog dana u duhu FK Barcelone.

Kao dio kampanje Oficijalni partner igre, neki od vrhunskih igrača FK Barcelone biće pretvoreni u animirane likove koji će biti uključeni u digitalne kanale i kanale društvenih mreža, uključujući i angažovanje u stvarnom vremenu tokom važnih mečeva, kao što je dolazeći El clasico (FK Barcelona protiv FK Real Madrid) 2. aprila, 2016. – najveći meč u klupskom fudbalu širom svijeta koji na malim ekranima prati više od 500 miliona gledalaca godišnje.

Tulin Karabuk, direktorka marketinga Beko Global-a, rekla je: "Beko zna da svakog dana postoje ljudi kojima su potrebna riješenja za njihove užurbane i često neisplanirane živote. Stoga, mi smo se postarali da svi naši proizvodi budu napravljeni tako da zadovolje svakodnevne potrebe naših potrošača. Mi smo oficijalni partner njihove svakodnevice i uzbuđeni smo što puštamo novu globalnu komunikacijsku platformu za milione ljudi u nekoliko narednih mjeseci, počevši sa dugoočekivanim mečom El clasica između FK Barcelone i FK Real Madrida na Camp Nou 2. aprila. Mi u Beku vjerujemo da je pravi partner više od sponzora – pravi partner je uvijek tu kad zatreba. Zato je Beko oficijalni partner svakodnevnog života."