Premium čokoladni bh. proizvodi pronašli su svoje mjesto na policama hipermarketa Mercator, E.Leclerc i FAMA, a do kraja godine će se naći na policama i ostalih većih trgovačkih lanaca u Sloveniji. Menadžment kompanije Mak Zara ističe da su čitavom projektu pristupili vrlo ozbiljno i da su, zahvaljujući prethodno definisanim marketinškim aktivnostima i strateškom poslovanju, uspjeli uspješno pozicionirati proizvode na tržište Republike Slovenije, približiti brend i proizvode slovenskim kupcima i omogućiti stabilno poslovanje.
"Prve količine pralina i suhog voća u Sloveniju su poslane krajem 2021. godine, a već nam stižu nove narudžbe. Naš fokus u ovoj godini će definitivno biti slovenačko tržište na kojem smo se visoko cjenovno pozicionirali jer smo kod potrošača primjetili zadovoljstvo kvalitetom naših ručno rađenih proizvoda. Ovaj izvoz je potvrda svih vrijednosti koje Mak Zara posjeduje i dokaz da BiH može cjenovno konkurisati globalno poznatim brendovima", istakao je Armin Hodžić, direktor kompanije Mak Zara.
Na pozicioniranju Mak Zara proizvoda u slovenačkim trgovačkim lancima će, uz distributera ''Digit'', raditi i kompanije PromoFIl i AkcijaPlus koje se bave unapređenjem prodaje i pozicioniranjem proizvoda na tržištu.
"Ovaj, za nas veliki uspjeh, ne bi bio realizovan bez vrijednog Mak Zara tima koji u prethodnom periodu ulaže sve napore da zadovolji očekivanja, kako domaćeg, tako i izvoznog tržišta. Timski smo orijentisani da naš kvalitet bude prepoznat od strane svih potrošača koji cijene ručni rad i smatram da upornim i profesionalnim pristupom poslu to i postižemo", za kraj navodi Hodžić.