Oduševili kampanjom
36

BH Telecom osvojio pet nagrada na No Limit Advertising festivalu 2024

BH Telecom na No Limit Advertising festivalu
BH Telecom na No Limit Advertising festivalu
BH Telecom je još jednom potvrdio svoju lidersku poziciju u inovacijama i kreativnosti, osvojivši pet prestižnih nagrada na ovogodišnjem NO LIMIT Advertising festivalu, održanom 21. novembra 2024. godine u Evropskoj kući kulture i nacionalnih manjina.

Među više od 120 prijava koje su se takmičile u čak 15 kategorija, kampanja "Ultra je beton za tvoj telefon", prva u BiH kreirana pomoću AI alata, istakla se kao pravi primjer inovativnog pristupa i kreativnog razmišljanja.

Kampanja, realizovana u saradnji s agencijom Fabrika, osvojila je:

  • Zlato u kategoriji Najbolji film;
  • Srebro u kategorijama Nova tehnologija, Grafički dizajn i Zvuk
  • Bronzu u kategoriji Branding i rebranding.
BH Telecom na No Limit Advertising festivalu
BH Telecom na No Limit Advertising festivalu

Kampanja "Ultra je beton za tvoj telefon" predstavlja prekretnicu u kreativnom izrazu BH Telecoma, uvodeći inovativni pristup oglašavanju kroz korištenje umjetne inteligencije. U saradnji s agencijom Fabrika, napravljen je prvi video spot u BiH koji koristi AI tehnologije, čime su postavljeni novi standardi u digitalnom marketingu.

Kreativni koncept kampanje temelji se na ideji dinamike, energije i mladalačkog duha. Centralni protagonisti su hip-hop plesači, koji svojim pokretima vode publiku kroz niz fascinantnih, živopisnih svjetova. Ovi svjetovi su generisani uz pomoć Stable Diffusion AI tehnologije, koja omogućava transformaciju stvarnih elemenata u virtualne pejzaže mašte. Kroz ritam muzike i vizualnu energiju spota, kampanja komunicira poruku prilagodljivosti i snage Ultra paketa, koji su osmišljeni da prate korisnike u svim aspektima njihovog svakodnevnog života.

BH Telecom na No Limit Advertising festivalu
BH Telecom na No Limit Advertising festivalu

Posebna pažnja posvećena je svakom detalju – od izbora boja i grafičkog dizajna do korištenja naprednih tehnologija za generisanje zvuka i slike. Rezultat je spot koji ne samo da privlači pažnju, već i inspiriše publiku da istraži nove mogućnosti koje pružaju Ultra paketi BH Telecoma.

Ova kampanja je mnogo više od marketinške priče – ona simbolizira posvećenost BH Telecoma inovacijama i praćenju globalnih trendova. Kroz spoj umjetnosti, tehnologije i mladalačke energije, kreirano je jedinstveno iskustvo koje odražava duh modernog digitalnog doba.

Poruka kampanje: S Ultra paketima, sve je moguće. Bez obzira na to da li je riječ o istraživanju digitalnog svijeta, kreiranju vlastitih sadržaja ili jednostavno uživanju u neograničenim mogućnostima, Ultra je uvijek tu da bude beton za tvoj telefon.

BH Telecom na No Limit Advertising festivalu
BH Telecom na No Limit Advertising festivalu

Ove nagrade su više od priznanja – one su potvrda posvećenosti BH Telecoma inovacijama i kreiranju vrijednosti za naše korisnike i zajednicu. Kreiranjem prvog video spota u BiH uz pomoć AI tehnologija, BH Telecom je postavio nove standarde u industriji oglašavanja.

"Želimo se zahvaliti našim partnerima iz agencije Fabrika, kao i našem timu, koji su svojim predanim radom i kreativnošću doprinijeli ovom uspjehu. Također, veliko hvala našoj publici koja nas svakodnevno inspiriše da budemo bolji i hrabriji u svemu što radimo. Ovaj uspjeh nam je dodatna motivacija da nastavimo pomjerati granice i donositi inovativna rješenja na tržište. Pratite nas za još uzbudljivih projekata i kampanja – jer zajedno stvaramo budućnost", poručuju iz kompanije BH Telecom.