BIHAMK olakšava putovanje vozačima na cesti, ove godine imaju 60.000 članova
Kako nam je rekao Zlatan Velić, rukovodilac Sektora za članstvo i marketing BIHAMK-a, blizu osam od 10 osoba odlučilo je da produži članstvo. Puno truda, znanja i sredstava uložili su kako bi podigli kvalitet usluga i razvili nove sisteme među kojima su i kanali komunikacija. Vrlo su aktivni na Viberu i društvenim mrežama te prikupljaju mišljenje članova nakon intervencija kako bi bili još bolji.
"Mislim da je imati neku vjernost od 80 posto za bh. uslove solidan rezultat. Članovi nam se vraćaju i to je jedan od glavnih stubova našeg rasta u protekle tri godine. Nadamo se da ćemo u sljedećim godinama tako nastaviti", rekao je Velić za Klix.ba.
Pomoć na cesti 0-24 h i van BiH
Pogodnosti BIHAMK članstva su brojne: pomoć na cesti u Bosni i Hercegovini, zemljama regije te u cijeloj Evropi, servisne usluge u BIHAMK centrima, brojni popusti i uštede tokom cijele godine. Velić ističe da članovi pomoć BIHAMK-a najčešće trebaju kada se nalaze van BiH.
"S obzirom na to da BIHAMK ima ugovore s klubovima iz zemalja regije, ali i evropskih zemalja, naši članovi brzo i jednostavno dobiju pomoć na cesti. Pomoć na cesti je primarna usluga koju BIHAMK pruža, ali i pored toga imamo pomoćne usluge u sklopu članskih paketa kada automobil završi u servisu, plaćamo usluge hotela za sve putnike iz vozila ili rent-a-car, ali i povratak kući u vanrednim situacijama", kazao je Velić.
Iza njih je uspješna ljetna sezona i već se pripremaju za narednu kako bi svojim članovima koji se tokom proteklih godina sve češće odlučuju da godišnji odmor provedu u zemljama koje nisu toliko razvijene, kao što je Albanija, omogućili bolju uslugu.
"U Albaniji imamo problema zbog samog stepena razvoja država. Mi članovima nudimo hotelski smještaj u slučaju potrebe, ali nema svako mjesto u toj zemlji hotel koji radi 0-24 h. U pregovorima smo da to riješimo i nadam se da ćemo u sljedećoj ljetnoj sezoni to popraviti", kazao je Velić.
Uskoro nove usluge
Uskoro pokreću kampanju "Pripremi se za zimu" u okviru koje će putem svoje digitalne platforme 200.000 vozača iz BiH dobiti detaljne informacije kako da se pripreme i zaštite svoje vozilo, koje su to sitnice koje svi zaboravimo, a potrebno ih je uraditi kako ne bismo imali problema", istakao je.
Među ciljevima za sljedeću godinu su infrastrukturni projekti u okviru kojih planiraju razviti centre u većim sredinama kako bi mogli pružiti što bolju uslugu. Dugoročni cilj im je da dođu do brojke od 100.000 članova.
"Mi smo automoto klub s najvećim obuhvatom članova među kojima su vozači u BiH i regiji i vrlo smo ponosni na to. Planiramo poboljšati članske pakete koliko mogućnosti budu dozvoljavale, ponudimo nove usluge i nastavimo raditi na digitalizaciji usluga i članske komunikacije. Trudimo se da pratimo trendove", rekao je Velić.
Njihovu mobilnu aplikaciju koja je odnedavno u funkciji već je skinulo više od 17.000 građana. Aplikacija je operativna, a Velić ističe da će ona pomoći članovima da što prije dobiju pomoć na cesti, jer ima sve servise za pomoć.
Otvorena je i digitalna poslovnica koja omogućava jednostavnije učlanjenje i obnovu članstva.
Kamere na 20 novih lokacija
Također, planiraju dodatno razviti program videnodazora najprometnijih saobraćajnica, graničnih prijelaza i planinskih prijevoja, koji pomaže svim građanima BiH, a ne samo članovima BIHAMK-a. Velić ističe kako su na ovaj projekt vrlo ponosni te da se putem njihovih kamera samo u julu informisalo 600.000 građana BiH. U narednom periodu kamere će biti postavljene na 20 novih lokacija.
Za sedam godina podijeljeno 2.500 sjedalica
Jedan od programa koji uspješno realizuju već sedam godina je davanje autosjedalice na korištenje članovima koji dobiju dijete, a koju, nakon što je dijete preraste, vrate kako bi ista bila proslijeđena sljedećem članu.
"Počeli smo i podjelu autosjedalica za veću djecu i povećali smo broj sjedalica koje dijelimo. Također, 'olabavili' smo uslove za dobijanje sjedalice i sada svako ko se učlani i dobije dijete može dobiti sjedalicu. U pregovorima smo s bh. kompanijama da poklon paket koji naši članovi dobiju uz sjedalicu bude proširen. Bitno je istaći da u ovom programu imamo pozitivna iskustva. Članovi imaju domaćinski odnos i sjedalice vraćaju oćišćene i očuvane kako bismo ih proslijedili dalje. Za sedam godina podijelili smo više od 2.500 sjedalica", rekao je Velić.
Iz BIHAMK-a su još jednom podsjetili da njihova "pametna" članska kartica podrazumijeva i mnoštvo atraktivnih pogodnosti i popusta prilikom kupovine proizvoda i usluga kod BIHAMK BONUS partnera širom BiH. Posebno je značajna mogućnost kupovine jeftinijeg goriva na HIFA benzinskim pumpama jer se, uz popust od 0,05 KM po litru prosječnom potrošnjom na godišnjem nivou mogu ostvariti značajne uštede. Tu su popusti i u putničkim agencijama, hotelima, optičarskim radnjama, knjižarama, prodavnicama odjeće i obuće i mnogim drugim trgovačkim i poslovnim objektima širom Bosne i Hercegovine.