"Radovi na tim mostovima spadaju u aktivnosti koje se izvode u svrhu izgradnje nove magistralne ceste kojom će se olakšati promet na tom cestovnom pravcu. Radi se o dionici Kladanj-Podpaklenik na magistralnoj cesti Tuzla - Sarajevo gdje će se planinski prevoj Karaula zaobići na način da će se izgraditi četiri mosta, odnosno vijadukta i jedan tunel", izjavio je ministar Bijedić za Agenciju Fena.
Izgradnjom nove dionice, kako je dodao, magistralna cesta Tuzla -Sarajevo trebala bi biti kraća za desetak kilometara, a radi se o najtežoj dionici na toj magistralnoj cesti.
Bijedić je kazao da su radovi na dva mosta, odnosno vijadukta u završnoj fazi, za šta su bila obezbjeđena sredstava. Implementator je JP Ceste Federacije BiH, a izvođač kompanija Hering Široki Brijeg.
"Za nastavak radova, odnosno još dva mosta i tunel trebalo je obezbjediti finansijska sredstava i dobili smo suglasnost Vlade FBiH na posljednjoj sjednici tako da bi u najskorije vrijeme trebalo da se ide i u nastavak tih radova, dakle kada se sa Vladinim saglasnošću obezbjede nova finansijska sredstva. Rok za izgradnju bi trebao da bude 16 mjeseci, ali se nadam da će se možda i skratiti, tako da bismo možda i krajem 2014. imali tu dionicu završenu", kazao je Bijedić.