Bliži se druga Woman.Comm konferencija: Pridružite im se 24. i 25. oktobra u hotelu Hills
Woman.Comm konferencija, koja se održava drugu godinu zaredom, fokusira se na umrežavanje i povezivanje ljubitelja komunikacijske industrije iz cijele regije.
Ovogodišnje izdanje konferencije istražiti će snagu žena u poslovanju i leadershipu, njihov stvarni položaj u društvu, društveno odgovorno poslovanje, nove trendove u komunikaciji, te važnost ljudi i znanja kao najveće vrijednosti organizacija.
Cilj konferencije je istaknuti utjecaj komunikacije na različite aspekte života i kako zajedno možemo oblikovati bolje društvo kroz efikasnu komunikaciju. Kroz inspirativne govore, interaktivne diskusije i panele, cilj ovogodišnje konferencije je rasvijetliti različite načine na koje komunikacija oblikuje našu svakodnevicu - od osobnih odnosa do poslovnih uspjeha, od kulturnih interakcija do globalnih problema.
S fokusom na odgovorno komuniciranje, posjetioci ovogodišnje Woman.Comm konferencije imat će priliku slušati vodeće stručnjake/inje iz svijeta komunikacija i leadershipa, koji će kroz predstavljanje društveno odgovornih kampanja na kojima su radili, prikazati moć odgovornog komuniciranja sa jakom porukom.
Upravo zbog toga konferenciju će otvoriti sjajni Damir Ciglar, iskusni i inspirativni lider, osnivač i voditelj međunarodno najnagrađivanije hrvatske agencije, Imago Ogilv i suosnivač HEARTH-a, prve agencije za brand aktivizam u regiji. Nakon njega prisutni će imati priliku slušati Ivu Kaligarić, CEO jedne od vodećih domaćih agencija regije, Señor.
Tok konferencije će se zatim nastaviti pričom o reproduktivnom zdravlju kroz marketinške kampanje o kojima će prvi put govoriti Iva Stefanovski Horvatić, senior shopper marketing menadžerica ADR u kompaniji Essity.
Larisa Halilović, međunarodna ekspertica za razvoj timova i biznisa će prisutnima približiti umrežavanje kao ključni faktor uspjeha za poslovne žene i provesti ih kroz praktične primjere iz svog iskustva globalno, regionalno i lokalno. Budite spremni da se zapitate, pokrenete i aktivirate svoju mrežu kroz interaktivnu i praktičnu sesiju na temu "Kako sve uspiješ ...sama?", na kojoj sigurno nećete sjediti skrštenih ruku, u tišini.
U toku prvog dana slijede i tri sjajna panela koja će okupiti sjajne govornice iz različitih sektora komunikacijske industrije. Teme o kojima će raspravljati su ravnopravnost žena u poslovnom svijetu, uloga PR-a u doba promjena, snaga povezivanja i moć ženskih mreža u savremenom društvu te kako komunikacija oblikuje svijet lifestylea.
Pored sjajnih govornika/ca iz regije, iz divnog Pariza stiže nam Leyla Mattison, konsultantica za razvoj brendova i stručnjakinja u kreiranju karakterističnih brend strategija koja je radila s vodećim potrošačkim imenima kao što su Air France, Walt Disney, Sephora, Evian, Chivas i Avon. Svoje iskustvo pretvorit će u korisne uvide za sve prisutne kroz temu "Kodovi luksuznog brendiranja" .
Konferenijski dio prvog dana zatvoriti će Vesna Vlašić i Katarina Pribićević koje će istražiti kako oglašivačka industrija može oblikovati percepcije, mijenjati ponašanja i redefinirati kulturne norme, potičući promjene dok ostvaruje komercijalne ciljeve kroz temu "U najodgovornijoj viziji oglašivačke revolucije, poruke postaju pokreti".
Drugog dana Woman.Comm konferenciju će otvoriti sjajne govornice iz agencija Communis i Represent koji će predstaviti njihove kampanje sa svrhom koje su ostavile veliki pečat i rezultate kada je u pitanju društveno odgovorno komuniciranje.
U toku dana prisutni će imati priliku slušati i teme vezane za nove trendove u komunikaciji. Almir Badnjević, direktor Instituta Verlab će govoriti na temu "Izazovi savremenog doba: Suočavanje sa našom vlastitom AI stvarnošću". Zatim će komunikacijski stručnjaci iz agencije Why Not govoriti o kampanjama u kojima su uspješno koristili AI (artificial intelligence) alate.
U sklopu teme "Budućnost komunikacije: Nove generacije, nova pravila", Irena Petek i Maja Šplajt dvije iznimne stručnjakinje iz Real grupe će s prisutnima podijeliti svoja inovativna i intrigantna iskustva iz svijeta marketinške kreacije i uvesti ih u najnovije priče o komunikacijskim trendovima.
Završni dio drugog dana konferencije bit će ispunjen inspiracijom i informacijama posvećenim ljudima i znanju kao najvećoj vrijednosti kompanija. Očekujte duboke uvide i razmjenu ideja o ključnim temama kao što su usklađivanje karijere i obitelji te kako to utječe na politike kompanija kroz diskusiju Mersihe Mime Mehić, preduzetnice i izvršne direktorice sa preko 20 godina iskustva i John Kennedy Mosotija, rezidentnog predstavnika UNFPA za Bosnu i Hercegovinu. Također će se istražiti SkillBox, platformu koja doprinosi razvoju znanja i vještina, te kako ojačati ugled poslodavca kroz strategiju employer brandinga o čemu će nam govoriti Iva Majstorović, employer branding direktorica u Degordianu.
Ivona Misimović će nas povesti u razmišljanje o budućnosti vođenja ljudi dok ćemo se za kraj dotaknuti i ozbiljnih društvenih izazova, istražujući kampanju #WorkingWithCancer koja potiče svijest o problemu s kojima se ljudi suočavaju u današnjem svijetu.
Drugog dana konferencije, sudionike očekuju i dva ključna panela koja će potaknuti duboku raspravu i razmjenu mišljenja komunikacijskih stručnjaka. "Zašto i kako komuniciramo?! Da li cilj opravdava sredstvo?", istražit će svijet komunikacije iz različitih perspektiva. Sudionici će se baviti pitanjima etike i učinkovitosti u komunikaciji te raspravljati o tome kako postaviti ciljeve komunikacije i jesu li sredstva koja koristimo uvijek opravdana.
Drugi panel, "Zašto kažeš brend poslodavca, a misliš na PR tekst?", istražit će ključnu ulogu brendiranja poslodavca u savremenom poslovnom svijetu. Sudionici će raspravljati o tome kako brendiranje poslodavca utječe na percepciju kompanije, njezinu privlačnost za talente te kako se odražava na internu i eksternu komunikaciju.
Sudionike Woman.Comm konferencije očekuje ne samo izuzetno bogat program s intrigantnim temama i istaknutim govornicima, već i niz uzbudljivih iznenađenja koja će obogatiti dvodnevno iskustvo.
Najbolje stvari često dolaze iznenada, stoga se pripremite za nepredvidive trenutke koji će dodatno obogatiti vaše iskustvo na Woman.Comm konferenciji.
Registrujte se OVDJE.
Od svake kupljene kotizacije Woman.Comm donirati će 10 KM udruženju Srce za djecu oboljelu od raka.