Od 1969. godine, divovski, ali graciozni 747 služio je kao teretni avion, ali i komercijalni avion sposoban da preveze skoro 500 putnika, transport za NASA-ine space shuttleove i predsjednički avion Air Force One. Revolucionarizirao je putovanja, povezujući međunarodne gradove koji nikada prije nisu imali direktne rute i pomogao u demokratizaciji putničkog letenja.
Ali u proteklih 15 godina, Boeing i njegov evropski rival Airbus predstavili su profitabilnije i ekonomičnije širokotrupne avione, sa samo dva motora za održavanje umjesto četiri iz modela 747.
Na posljednjem ispraćaju očekuje se velika gužva sadašnjih i bivših radnika Boeinga. Posljednji ovakav model bit će isporučen avioliniji Atlas Air.
"Ako volite ovaj posao, plašili ste se ovog trenutka", rekao je dugogodišnji analitičar avijacije Richard Aboulafia.
"Niko više ne želi avion sa četiri motora, ali to ne briše ogroman doprinos koji je avion dao razvoju industrije ili njenom izuzetnom naslijeđu", kazao je on.