"Želimo okupiti sve one koji pomiču granice u oglašavanju i prate nove pristupe u komunikaciji brandova s potrošačima, biti u koraku s trendovima, odvojiti se od prosječnosti, napraviti iskorak u komunikaciji koja će pomoći brandovima da inspiriraju potrošače. Ovogodišnja poruka Brandolucija snažno i bez kompromisa najavljuje i provocira promjene u komunikaciji pri stvaranju smjelih pristupa na tržištu", istakla je Vesna Beganović, Founder & CEO agencije Via Media.
Google story – nove prilike za brand, kako do potpune digitalne afirmacije brenda, emocije, kreativnost i razvoj brandova, PR Star - utjecaj pozitivne PR priče na vaš brend, trendovi u brandiranju – kako to rade uspješni brandovi, načela online i offline kreativnosti, storytelling, specifičnosti odnosa millennialsa prema brendovima, taktike digitalnog brandiranja… samo su dio sadržaja bogatog programa Branding konferencije, jedine ovog tipa u regionu.
Brending konferencija će se održati 12. juna 2015. godine u Sarajevu, u prostorijama Gradske Vijećnice.
Popratni sadržaj namijenjen razvoju lokalnih brendova, biti će sastavni dio konferencije, a sadržavat će iskustvene radionice i konsalting eksperata u oblasti marketing komunikacija, literaturu i case study, te će za lokalne kompanije omogućiti posebne pogodnosti. Svi koji su povezani s marketingom i oglašavanjem, upravljanjem i razvojem brandova ne bi smjeli propustiti ovu priliku.
Branding konferencija je jedini strukovni događaj koji se organizira u Bosni i Hercegovini, a okuplja eksperte specijaliziranih znanja u oblasti brandinga. Prva Branding konferencija održana je 2011. godine sa ciljem podizanja svijesti lokalnih poduzetnika i brand menadžera o važnosti marketinga te ulozi branda u strateškom razvoju kompanije.
Branding konferenciju donosi novosti marketinških strategija, gostovanja vrhunskih predavača, organiziraju se zanimljive radionice i panel diskusije, inspiriše kreativnu energiju i potiče networking.
Prethodne Konferencije okupile su regionalne i svjetske marketing stručnjake koji su govorili o svemu onome što nam budućnost donosi kada su u pitanju marketinške strategije, nova tržišta, promjene u okruženju.
Branding konferencija se iz godine u godinu razvija i povećava svoj utjecaj na lokalno ali i regionalno tržište koju u prosjeku posjeti 341 sudionik iz 11 zemalja uz objave i reportaže u više od 60 medija.