Podsjetio je da je VTKBiH i ranije organizirala ovu vrstu seminara te da sada nastavljaju proces osposobljavanja i permanentne edukacije privrednih subjekata u skladu s njihovim potrebama.
Pojasnio je da privredni subjekti iz privatnog i državnog sektora imaju mogućnost da se upoznaju s normama iz oblasti primjene standarda međunarodnog poslovanja i načinima poslovnih aktivnosti sa zemljama s kojim BiH ima najveći obim vanjskotrgovinske saradnje.
Istakao je da su ovi seminari od ogromnog značaja za privredne subjekte kako bi napravili odgovarajuću pripremu i unaprijedili izvozne performanse.
Predavač na seminarima Hatto Brenner iz AWI Međunarodnog poslovnog servisa iz Njemačke kazao je da marketing znači pobuditi interes i povjerenje, no istakao je da postoji problem s firmama iz regije koji se odnosi na istoriju Balkana u posljednjih 20 godina.
S tim i vezi, napomenuo je da nedostaje povjerenje zemalja iz Sjeverne Evrope u pogledu funkcioniranja političkog sistema, privrede i preduzeća u regiji.
Međutim Brenner smatra da sve navedeno funkcionira te je zaključio da se BiH treba pobrinuti za svoja preduzeća i da ne treba dozvoliti proizvodnju npr. u Kini već razviti domaću proizvodnju.
"Imate obrazovane stručnjake, dobre firme, dobre organizacije komora, kao i infrastrukturu, međutim mnoge inostrane firme to ne znaju", kazao je Brenner i dodao da pokušava pobuditi interes u Njemačkoj za BiH, Srbiju i Hrvatsku, jer "tu postoji mnogo potencijala".
Poručio je da bh. firme moraju pokazati da postoje, moraju imati dobar nastup na internetu na njemačkom jeziku i učestvovati na sajmovima u inostranstvu kako bi obznanile svoje prisustvo.