Tačnije, više od 50 posto od ukupno 15,7 milijardi funti koliko se troši na oglašavanja sada će se trošiti u online medijima.
Prema prognozama onih koji se bave istraživanjem tržišta i oglašavanja ukupna vrijednost marketinškog kolača u toj zemlji će dosegnuti 15,7 milijardi funti u 2015. godini, a za 12,7 posto će porasti potrošnja na online oglašavanje. To znači da će se na online medije trošiti oko osam milijardi funti.
Međutim, ulaganje u online marketing će porasti i u nekim drugim zemljama poput skandinavskih. U Švedskoj će 47 potrošnje ići u ove svrhe, u Danskoj 43 posto i Norveškoj 40 posto. Primjera radi, u Austriji će se 42 posto od ukupnog iznosa za marketing trošiti na digitalno oglašavanje.
Također, display oglašavanje ubrzano rasta od 2013. godine i smatra se najbrže rastućim kanalom digitalnog oglašavanja te se i za njega u 2015. godini predviđa rast od 20 posto, čime će dostići vrijednost od 2,7 milijardi funti, a 39 posto od toga će ići na mobilne uređaje.