Cilj kampanje "Sine, sve je bitno" je objediniti sve pogodnosti i performanse koje krase svaki automobil u jednu skladnu cjelinu. Tajna toga upravo leži u jednostavnosti, koja je danas osnova kvaliteta i prepoznatljivosti.
Kvaliteta, udobnost, komfor i idealno auto za porodicu. Prilikom kupovine automobila zaista je sve bitno. Kao glavni protagonisti i nosioci kampanje za Auto salon Kramar odabrani su poznati glumac Goran Bogdan i Miroslav Ćiro Blažević, jedan od omiljenih fudbalskih trenera u cijeloj regiji.
Gospodin Ćiro Blažević u narodu je poznat po svojoj uzrečici "Sine, sve je bitno", pa je ovog puta u ulozi prodajnog savjetnika u salonu Kramar prodavao automobile, i to ne bilo kome već Goranu Bogdanu, naglašavajući svaku specifikaciju automobila kao iznimno bitnu pri kupovini. Kako je automobil investicija a ne trošak, onda prilikom njegove kupovine treba odabrati provjerenog i pouzdanog prodavca, ali i siguran i provjeren automobil.
Ne možemo da kažemo da nije sve bitno, kada zaista jeste.
Za sigurne, pouzdane i ugodne vožnje, sve je bitno.