Rebranding je najavljen prošle sedmice i samo je jedna u nizu strukturalni promjena u okviru kompanije. Prošle godine je najavljeno da će odjel za kamione i autobuse biti nazvan Daimler Truck AG, a nova kompanija je sada odvojena. Ove promjene su odobrili dioničari Daimlera u oktobru, a rezultat je kreiranje dvije neovisne kompanije od kojih svaka ima menadžment i predsjednika.
Ovaj korak bi trebao pomoći kompaniji da "otključa" dioničarsku vrijednost i iskoristi puni potencijal svog poslovanja u softverski vođenoj budućnosti bez emisija.
"Imamo šansu da rastemo i širimo se", izjavio je direktor Daimlera Ola Kaellenisu prošle sedmice. Koompanija je vrijedna nešto manje od 77 milijardi eura.
Prošle godine je prodano više od 2,4 miliona automobila i to uprkos nedostatku čipova u industriji. Postavljeni su brojni rekordi u prodaji različitih tipova vozila uključujući, hibride, plug-in hibride i električna vozila, ali i Maybachove i AMG modele te G-Klasu.
Cilj kompanije je da proizvodi samo električne automobile od 2030. godine. Prema novoj strategiji, nastavlja se razvoj električnih vozila, SUV-ova, luksuznih i samovozećih automobila. Također, fokus će biti na kamionima i autobusima bez emisije gasova, kao i na integraciji samovozeće tehnologije.
Daimler-Benz alijansa potiče od Carla Benza, koji je osnovao Benz & Cie kompaniju 1883. godine, kao i od Gottlieba Daimlera i Wilhelma Maybacha, koji su osnovali Daimler Motoren Gesellschaft 1890. godine. Daimler je prvo koristio ime Mercedes 1902. godine, a dobio je ime po kćerki Daimlerovog distributera Emila Jellineka. Prva Mercedes-Benz vozila su se počela proizvoditi 1926. godine nedugo nakon spajanja dvije kompanije u Daimler-Benz.
Godine 1998. kompanija Daimler-Benz AG se spojila s Chrysler Corporationom te je nastao DaimlerChrysler, a kada je Daimler prodao Chrysler Cerberusu 2007. godine, korporacija je promijenila ime u Daimler AG.