Sarajevo
0

Dalibor Šumiga govornik na konferenciji "Brzorastuće kompanije u BiH - Kako skalirati biznis?"

Konferencija “Brzorastuće kompanije u BiH – Kako skalirati biznis?”
Konferencija “Brzorastuće kompanije u BiH – Kako skalirati biznis?”
Nakon niza uspješnih predavanja u regionu i na međunarodnim konferencijama na tri kontinenta, u Sarajevo dolazi Dalibor Šumiga - stručnjak za bihevioralni i gerila marketing te potrošačku psihologiju.

Šumiga je osnivač i direktor agencije Promosapiens, prve specijalizirane agencije za bihevioralni marketing u Adria regiji.

Ovaj Google Growth Engine ambasador te član svjetske neuromarketinške asocijacije (NMSBA), certifikovani Google AdWords i YouTube stručnjak gostovaće na konferenciji "Brzorastuće kompanije u BiH - Kako skalirati biznis?", koju i ove godine organizju Poslovne novine i bonitetna agencija LRC BIS, 11. maja, u Sarajevu.

Kroz 19 godina iskustva u marketingu, kreirao je brojne marketinške ideje i rješenja za vodeće brendove na području Adria regije primjenjujući znanje iz potrošačke psihologije i neuromarketinga.

Učesnici Konferencije, koja će okupiti više od 200 vlasnika, direktora i članova uprava kompanija koje su u proteklom periodu zabilježile Složenu godišnju stopu rasta (Compound Annual Growth Rate - CAGR), veću od 10 posto, imaće priliku poslušati provokativni masterclass o većini tema o kojima čitamo na društvenim mrežama, a na koje ne dobijamo uvjerljive odgovore.

Ovo predavanje pod nazivom "Zašto nam je Prometej poklonio vatru?" ponudit će odgovore na mnoga pitanja koja poduzetnici postavljaju sebi svaki dan. Od percepcije i važnosti novca, percepcije uspjeha, muško-ženskog jaza u poslovnom svijetu, stigmatizacije poduzetništva i grešaka u prodaji do zabluda o marketingu i tehnologiji.

Svaki poduzetnik, koji pokrene biznis, u nekom trenutku se zapita gdje će njegova kompanija biti za 3, 5 ili 10 godina. Svaki se poduzetnik, koji uspije svoj biznis pretvoriti u održiv, u nekom trenutku zapita gdje će on biti za 3, 5 ili 10 godina. Svaki se poduzetnik, koji svoj biznis uspije pretvoriti u visoko profitabilan, u nekom trenutku zapita: "Kuda ide ovaj svijet?"

Kroz brojne primjere iz života i biznisa upoznajte svijet evolucijske psihologije i bihevioralne znanosti. Ljudska vrsta, predvidljivo iracionalna, iako na vrhu hranidbenog lanca, daleko je od savršenstva.