To je bila prva šansa da investitori reaguju na ostavku generalnog direktora Jean-Marca Janaillaca i komentare francuskog ministra ekonomije.
Ostavka Janaillaca došla je nakon što je osoblje u aviokompaniji koja bilježi gubitke odbilo prijedlog novog ugovora o platama i nastavilo svoj štrajk za povećanje plata od 5,1 posto.
U nedjelju je ministar ekonomije Francuske Bruno Le Maire upozorio da bi Air France mogao "nestati". Francuska vlada posjeduje 14,3 posto grupacije Air France-KLM.
Uprkos štrajku, aviokompanija tvrdi da će u ponedjeljak održavati 99 posto dugih letova, 80 posto srednjih i 87 posto kratkih letova.
Odgovor vlade se smatra testom reformi u oblasti zakona o radu koje je pokrenuo francuski predsjednik Emmanuel Macron. Također je bilo štrajkova u državnoj željezničkoj kompaniji SNCF.
Air France-KLM je u prvom kvartalu ove godine objavio neto gubitak od 269 miliona eura.
British Airways i Lufthansa u posljednjih nekoliko godina već su prošli kroz veliko smanjenje troškova, usljed porasta konkurentnosti niskotarifnih aviokompanija i prijevoznika iz zemalja Perzijskog zaljeva.
Međutim, mnogi analitičari smatraju da je Air France daleko zaostala u restrukturiranju i nije uspjela riješiti svoje stalne gubitke.
Grupacija je već umanjila očekivanja svojih finansijskih performansi za 2018.
Air France se spojila sa holandskim prijevoznikom KLM u 2004. Zajednička kompanija prevozi desetine miliona putnika širom svijeta svake godine, javlja BBC.