Disney je početkom jula prijavila 221,1 milion pretplatnika na svoje tri streaming platforme. To ju je stavilo ispred Netflixa, koji gubi kupce.
Kompanija, koja također posjeduje platformu za streaming televizije za odrasle Hulu i ESPN+ fokusiran na sport, rekla je da je potražnja za njenim Disney+ proizvodom i dalje jaka. Upozorili su da bi gubitak prava na streaming za kriket u Indiji smanjio rast broja pretplatnika.
Pandemijska blokada dala je vjetar u leđa uslugama za streaming kao što je Disney, ali čini se da ublažavanje ograničenja koronavirusa ne sprječava da i dalje privlači nove korisnike.
Kompanija je dobila 14,4 miliona Disney+ pretplatnika u posljednjem tromjesečju, od kojih su mnogi izvan SAD-a, što je mnogo više nego što su analitičari očekivali.
Kasnije ove godine će pokrenuti novu uslugu finansiranu iz reklama u SAD-u, koja će se i dalje naplaćivati po trenutnoj stopi pretplate od 7,99 dolara. Naknada za uslugu bez oglasa će porasti na 10,99 USD mjesečno.