Dok vrijednih 75 radnika uprkos stečaju uspijeva zaraditi za plate i doprinose te pri tome finansirati nabavku sirovina i troškove proizvodnje, građani su sami sebe zadužili za promoviranje Ditinih proizvoda.
Ovaj tweet miriše bijelo - možda nemaju novca za reklamu ali prave deterdžent koji pere naš odraz u ogledalu!@ditatuzla - #PodržimoLjude🇧🇦
— Ridjobrki® (@Ridjobrki) February 11, 2017
Najbolji put do što većeg broja potencijalnih kupaca svakako su društvene mreže.
Make Dita great again!!! 🇧🇦🇧🇦🇧🇦 #FakatMiriseBijelo#DitaTuzla @ditatuzla pic.twitter.com/QnODe5pDH6
— Dođoška 🇧🇦 (@Kotromaniceva) February 12, 2017
Facebook i Twitter su preplavljeni pohvalama i reklamama, a krajnji cilj je da nekadašnji tuzlanski gigant ponovo stane na noge.
#ditatuzla #podrska #idemojako # pic.twitter.com/dXqI2ZcXK1
— Nedim Sijercic (@NedoSijercic) February 13, 2017
U borbu za Ditu odavno su uključeni brojni građani, ali i poznate ličnosti.
kažu da nemaju za reklamu.
— Nermin Tulic (@NerminTulic) February 12, 2017
zato imaju nas.#idemo pic.twitter.com/xFd1lBQ8t4
Da koriste proizvode tuzlanske kompanije ranije su na društvenim mrežama, između ostalih, pokazali Frenkie, Dubioza Kolektiv, DJ Soul i šefica Ureda Vijeća Evrope u Bosni i Hercegovini Mary Ann Hennessey, a osim Dubioze, podršku pjesmom dala je i fantastična Šejla Grgić.
Kreativci okupljeni u salon Kultura ljepote na jednoj od radionica osmislili su reklamne plakate na kojima Ditine proizvode reklamiraju modeli, plesačice, pa i mame.
"U pauzi kursa fotografije, šminkanja i stajlinga razgovarali smo o dešavanjima u gradu i aktuelnostima na društvenim mrežama i spomenuli apel radnika Dite da se dijele njihovi postovi jer nemaju novca za reklame. Tada smo došli na ideju da im pomognemo u promociji. Dali smo se u potragu za proizvodima i pozivamo sve da ovim fotografijama preplave Facebook kako bismo što češće u trgovinama tražili Arix, 3d i ostale Ditine proizvode", kazali su nam iz akademije Kultura ljepote.
Iako je sve na strani Dite, fabrika još uvijek nije dobila svog vlasnika. Imovina je procijenjena na 13.610.000 KM, fabrika je nedavno počela proizvoditi poseban deterdžent pod nazivom "Super Dish" za Oružane snage BiH. Fabrika je prošle godine ostvarila promet od blizu četiri miliona KM, što je bilo dovoljno za plaćanje radne snage, dobavljača i ostalih troškova.
Nasi politicari su toliko zaprljali svoju dusu da je ni #DitaTuzla ne moze oprati. Kupi, koristi i pricaj o @ditatuzla jer su najbolji.
— Kenan Omerspahic (@KenanOmerspahic) February 13, 2017
Novi krug prodaje bit će objavljen 4. aprila ove godine, a početna cijena još uvijek nije utvrđena. Dok čekaju vlasnika, radnici preduzeća koje je u stečaju skoro dvije godine, uz podršku građana nastavljaju raditi punom parom.
2/3 Austrijanac, 1/3 Bugojanac, 1/3 Jajčanin i podrška @ditatuzla.
— Alen Velagić (@AlenVelagic) February 12, 2017
Grafika: @SeoskiBatman pic.twitter.com/jGBMsEpIhV
Naida Kundurović, koja je poznato lice stare reklame za proizvode tuzlanske Dite, ponudila je pro bono učešće u kreiranju nove kampanje.